Skip to main content
Ratkaisu

En ole saanut luvattua etukorttia

  • July 24, 2025
  • 2 kommenttia
  • 159 katselukertaa

  • Savumerkittäjä

Tulin tälle foorumille koska en ole saanut 50 € etukorttia. Havaitsin että täällä on jo keskustelu “Etukortteja ei toimiteta”.

Minulla on sama kokemus Teliasta: luvatut asiat eivät hoidu, eivätkä puhelut asiakaspalveluun auta mitään. Tein 2.5.2025 tilauksen (vaihdoin Elisasta Teliaan). Etuseteli luvattiin toimittaa 27.6.2025 mennessä. Useista chat-yhteydenotoista ja kahdesta puhelusta huolimatta ei ole aiheutunut muuta kuin puhelinlaskua. Asiakaspalvelu ei pysty tekemään mitään muuta kuin lupaamaan viedä asia eteenpäin. He eivät suostu kertomaan mistä etusetelin toimittamattomuus johtuu, eivätkä tahoa jonka kanssa asiaa voisi selvittää kun heillä ei ole “natsoja” sitä korjata.

Ratkaisu jäseneltä Merja_J

Hei ​@Tine ja tervetuloa Yhteisöön. Mukavaa että löysit tiesi tänne! 

Lahjakortit ja etusetelit ovat ajoittain puhututtaneet myös täällä. Se on aina harmillista kuulla, jos sellainen on jäänyt matkan varrelle. Syytä siihen miksi näin on käynyt, on hieman haastava tietää. Oma oletukseni on, että liittymäsi on syystä tai toisesta pudonnut pois tuolta lähetyslistalta ja sen vuoksi lahjakorttia ei ole tullut ajoissa. 

Mitä tulee asiakaspalvelun toimintaan, niin he laittavat nämä tapaukset eteenpäin selvitettäväksi. Selvityspyynnöt käsitellään nopeasti, joten asiakaspalvelussakin pitäisi olla tieto siitä onko nimesi nyt
lisätty lahjakorttien lähetyslistalle. Lahjakortit lähetetään aina erissä ja lähetyspäivä on aina seuraavan kuukauden loppuun mennessä. Jos itse selvityspyynnössä on ollut jotain epäselvää, pitäisi sekin tieto olla merkittynä asiakastietoihisi. Kovasti siis ihmettelen että asiakaspalvelu ei ole osannut kertoa sinulle tarkempia tietoja. 

2 kommenttia

Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • Ratkaisu
  • July 24, 2025

Hei ​@Tine ja tervetuloa Yhteisöön. Mukavaa että löysit tiesi tänne! 

Lahjakortit ja etusetelit ovat ajoittain puhututtaneet myös täällä. Se on aina harmillista kuulla, jos sellainen on jäänyt matkan varrelle. Syytä siihen miksi näin on käynyt, on hieman haastava tietää. Oma oletukseni on, että liittymäsi on syystä tai toisesta pudonnut pois tuolta lähetyslistalta ja sen vuoksi lahjakorttia ei ole tullut ajoissa. 

Mitä tulee asiakaspalvelun toimintaan, niin he laittavat nämä tapaukset eteenpäin selvitettäväksi. Selvityspyynnöt käsitellään nopeasti, joten asiakaspalvelussakin pitäisi olla tieto siitä onko nimesi nyt
lisätty lahjakorttien lähetyslistalle. Lahjakortit lähetetään aina erissä ja lähetyspäivä on aina seuraavan kuukauden loppuun mennessä. Jos itse selvityspyynnössä on ollut jotain epäselvää, pitäisi sekin tieto olla merkittynä asiakastietoihisi. Kovasti siis ihmettelen että asiakaspalvelu ei ole osannut kertoa sinulle tarkempia tietoja. 


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • July 25, 2025

Tulin tälle foorumille koska en ole saanut 50 € etukorttia. Havaitsin että täällä on jo keskustelu “Etukortteja ei toimiteta”.

Tein 2.5.2025 tilauksen (vaihdoin Elisasta Teliaan). Etuseteli luvattiin toimittaa 27.6.2025 mennessä. 

Varmistaisin vielä, että oliko sinulle tulossa Lidl 50 € lahjakortti vai 50 € etuseteli Telia Kauppaan? 

Lahjakortit toimitetaan postitse, mutta etusetelit lähetetään sähköpostilla. Jos sinun tarjoukseen oli sisältynyt nimenomaan etuseteli, niin olethan käynyt katsomassa sähköpostisi (myös roskapostin) olisiko etuseteli siellä? Minun Telian Laskut ja viestit -osiosta pääset myös tarkistamaan muun muassa tilausvahvistuksen sekä asiakaspalveluviestit.