Viime viikolla laajakaistasopimukseni uusittiin, ja samalla minusta tuli liittymän omistaja/haltija. Isäni, joka oli viimeksi liittymän omistaja, kävi tekemässä Soneran palvelupisteellä muutokset (en ollut siis paikalla, myyjä tosin oli puhelimen päässä hetken aikaa kun sopimus uusittiin).
Nyt vanhat tunnukset ei enää toimi, ja en saa luotua uusia tunnuksiakaan. Jos yritän tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, niin ruutuun ilmestyy vain '' Sonera Tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille ''.
Mutta kun minä OLEN liittymän omistaja...? Miten tästä pitäisi jatkaa eteenpäin? Nyt kun katson palvelusopimusta jonka isä lähetti minulle, puuttuu siitä minun puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Johtuisiko tästä syy, miksi en pysty luomaan tunnuksia?
Hjelppiä, kiitos.