Hei,
Ostin tänään puhelimen Telian Citycenter myymälästä ja myös palautin sen sinne pikimmiten. Minulle siis myytiin väärän värinen puhelin. Omituista on, kuinka myyjä varmisteli minulta ostotilanteessa monta kertaa haluaamaani mustaa väriä, mutta myi kuitenkin sinisen. Uskoisin, että myyjällä oli hyvin tiedossa, ettei kyseistä mustaa väriä ole koko Helsingissä tai edes varastolla jäljellä, sillä kyseessä oli Applen uusi lippulaivatuote iPhone 12. Puhelimen saatavuudesta kysellään varmasti jatkuvasti, mutta silti myyjä väitti vahingossa myyneensä minulle väärän värisen, vaikka se väri selvästi puhelimen laatikossa lukee. Parasta oli, että palauttaessani puhelinta myyjä ei vaikuttanut yllättyneeltä eikä pahoitellut kuin kertaalleen. Päällimmäisenä mieleen jäi hyvin epäinhimillinen reaktio myyjän kuulleessa tehneensä selkeän virheen. Koen tulleeni huijatuksi. Harmi, mutta en voi suositella Telian palveluita jatkossa kenellekkään. Kirsikkana kakun päälle otin puhelimeeni laitevakuutuksen, jota myyjä ei kuulemma voinut itse siltä istumalta pari tuntia oston jälkeen perua, mutta soittaessani laitevakuutuksen asiakaspalveluun he sanoivat, että myyjä voisi sen tehdä. Jouduin nyt siis vielä itse hoitamaan laitevakuutukseni peruutuksen ja kirjautumaan Telian järjestelmiin saadakseni siihen tarvittavat tiedot. Mieletön vaiva pienestä "virheestä". Tätäkään aikaa en olisi käyttänyt tämän asiakaspalautteen kirjoittamiseen, jos myyjä olisi heti aluksi myöntänyt, että heiltä on kyseinen väri kokonaan loppu. Kylmät terveiset vielä kyseiselle myyjälle.
Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.