Jos liittymä on tilattu verkkokaupasta niin eikö pitäisi olla mahdollista perua liittymän tilaus siten että liittymä loppuu käytöstä heti, ilman irtisanomisaikaa (14vrk sisällä tilaamisesta).
Tilasin liittymän 5.10, mutta 8.10 laitoin aspaan viestiä että liittymälle ei olekaan tarvetta ja kun olen tilannut liittymän verkkokaupasta nin haluaisin perua tilauksen ilman mitään irtisanomisaikaa.
Aspan työntekijä irtisanoi liittymän, IRTISANOMISAJALLA. Eli pisti että liittymä irtisanotaan 22.10. Mutta en tätä haluaisi sillä maksan vaan turhasta.
Muilla operaattoreilla on onnistunut ainakin että verkkokaupasta hankittu liittymä irtisanotaan heti ilman irtisanomisaikoja, kun on ilmoittanut siitä 14vrk sisällä.
Otin yhteyttä aspaan taas ja sieltä lähetettiin linkki peruuttamislomakkeeseen ja aspan työntekijä lopetti chatin samalla kun laittoi linkin, ei antanut mahdollisuutta edes vastata. Täytin tuon peruuttamislomakkeen 8.10, mutta en ole vieläkään saanut liittymää peruutettua.



