Sain Telia kauppaan 50€ etusetelin ja kävin aiemmin käyttämässä noin puolet siitä. Silloin myyjä vakuutteli, että sen voi käyttää osissa kuten lahjakortit yleensäkin. Nyt kun olisin käyttänyt loputkin niin kerrottiin setelin olevan käytetty eikä myyjä tai asiakaspalvelu voi tehdä asialle mitään. Jos tuo olisi kerrottu ensimmäisellä kerralla olisin tietysti ostanut kerralla enemmän, mutta nyt loppupuoli setelistä huijattiin vähän ikävällä tavalla. Olisi ilmeisesti pitänyt olla nimikkeellä lahjakortti niin olisi toiminut, mutta etuseteli ei. Lukeehan ohjeessa, että koodi on kertakäyttöinen ja vain yhden voi käyttää per kerta, mutta myyjän opastamana ajattelin kertakäyttöisyyden koskevan sitä, ettei samaa 50€ voi käyttää useita kertoja.
Sain Telia kauppaan 50€ etusetelin ja kävin aiemmin käyttämässä noin puolet siitä. Silloin myyjä vakuutteli, että sen voi käyttää osissa kuten lahjakortit yleensäkin. Nyt kun olisin käyttänyt loputkin niin kerrottiin setelin olevan käytetty eikä myyjä tai asiakaspalvelu voi tehdä asialle mitään. Jos tuo olisi kerrottu ensimmäisellä kerralla olisin tietysti ostanut kerralla enemmän, mutta nyt loppupuoli setelistä huijattiin vähän ikävällä tavalla. Olisi ilmeisesti pitänyt olla nimikkeellä lahjakortti niin olisi toiminut, mutta etuseteli ei. Lukeehan ohjeessa, että koodi on kertakäyttöinen ja vain yhden voi käyttää per kerta, mutta myyjän opastamana ajattelin kertakäyttöisyyden koskevan sitä, ettei samaa 50€ voi käyttää useita kertoja.
Varmistaisin vielä, että oletko ollut asiasta asiakaspalveluumme erikseen yhteydessä vai oletko keskustellut vain Telia kaupassa etuseteliäsi koskien? Voisit myös tarvittaessa vielä tehdä reklamaation Minun Telian kautta jos asia ei etene asiakaspalvelun toimesta. Pahoittelut puolestani, että kaupassamme on annettu sinulle väärää informaatiota etusetelin käyttöä koskien. Etusetelit ovat tosiaan kertakäyttöisiä, kuten lukemasi ohjekin sanoo.
Kävin kaupassa ensin yrittämässä käyttää ja sen jälkeen valitin asiakaspalvelussa aiheesta. Kummassakin vastaus oli, ettei asialle voida tehdä mitään. Eipä tuossa onneksi isosta summasta ole kysymys ja myyjälläkin varmasti mennyt eri tyyppiset koodit sekaisin niin täytyy katsoa jaksaako alkaa enempää reklamoimaan.
Kävin kaupassa ensin yrittämässä käyttää ja sen jälkeen valitin asiakaspalvelussa aiheesta. Kummassakin vastaus oli, ettei asialle voida tehdä mitään. Eipä tuossa onneksi isosta summasta ole kysymys ja myyjälläkin varmasti mennyt eri tyyppiset koodit sekaisin täytyy katsoa jaksaako alkaa enempää reklamoimaan.
Ymmärrän. Tässä pitäisi mielestäni asiakaspalvelussa olla pelisilmää, että jos virhe on tapahtunut meidän toimestamme, niin voisimme tulla asiakasta vastaan. Jos tahdot vielä asiaa selvittää myöhemmin, niin pidä reklamaatio mielessä! Ja pahoittelut vielä kertaalleen omasta puolestani.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.