Olen tehnyt laajakaista, yhteislasku E-laskusopimuksen pankkiini 10.2.2021. laskutus ei alkanut toimia. Tein uuden sopimuksen 8.4.2021 ja myös matkapuhelin/netti e-laskutussopimuksen 8.4.2021. Poistin vanhan laajakaista/yhteislaskusopimuksen 26.4.2021. Sain matkapuhelin/liikkuvanetti paperilaskun, mikä oli päivätty 6.5.2021 ja maksu laskusta 4,90 €. Miksi e-laskutus ei toimi.Kysyin asiaa asiakaspalvelustanne 10.5.2021. Asiakaspalvelijanne ( Elina) ei pystynyt vastaamaan mihinkään kysymykseeni vaan ainoastaan kehoitti ottamaaan yhteyden pankkiin. Miksi Hän ei tarkistanut rekisteristänne onko pankista tulleet e-laskusopimukset rekisteröityneet. Tämän jälkeen otin yhteyden pankkini asiakaspalveluun, mistä tarkistettiin asia ja todettiin että sopimukset ovat oikein tehty ohjeiden mukaan ja lähteneet seuraavana päivänä telian laskutusrekisteriin. Koska olen oikein tehnyt asiat ja pankissa on toimittu oikein, eikä Telian asiakaspalvelu pysty tarkistamaan ja informoimaan asiakasta, niin mitä minä vielä voin tehdä. En voi mennä pankin järjestelmiin en Telian järjestelmiin ja koska Telian asiakaspalvelu on "kädetön", niin miten asia saadaan ratkaistua. Asiakkaana olen umpikujassa. Onko ainoa tie lopettaa asiakkuus Teliassa ja siirtyä uuden operaattorin palvelukseen, missä E-laskutus toimii. Pyydän vastausta madollisimman pian.
Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman