Skip to main content

Haasteita Mobiilivarmenteen aktivoinnissa

  • March 20, 2016
  • 10 kommenttia
  • 298 katselukertaa

Yritin luoda sen,  mutta ID sivu on nurin. 

 

Pankkitunnuksilla meni eteenpäin ja kontrollinumeron lisäsin.  Klikkasin eteenpäin ja ilmoitus oli suunnilleen näin,  Hups!  "Sivu ei ole käytössä". 

 

Sonera apuun!!!  Hymiö Sekapäinen

 

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.

10 kommenttia

Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • March 20, 2016
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Yritin luoda sen,  mutta ID sivu on nurin. 

 

Pankkitunnuksilla meni eteenpäin ja kontrollinumeron lisäsin.  Klikkasin eteenpäin ja ilmoitus oli suunnilleen näin,  Hups!  "Sivu ei ole käytössä". 

 

Sonera apuun!!!  Hymiö Sekapäinen


Kysyppäs lisävinkkejä Omien Sivujen Chatista. Siellä saanee parhaan avun, mitä Sonera voi sunnuntai-iltana tarjota. Näkevät varmaan samalla, onko tuo jokin laajempi ongelma ja osaavat tarvittaessa ohjeistaa tekemään häiriöilmoituksen tuosta toiminnosta.


  • March 20, 2016

En tykkää enää Soneran chatista,  kun joutuu jonottaa. Lisäksi  välillä on vaikea kertoa, kun joutuu kirjoittamaan. 


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • March 20, 2016
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

En tykkää enää Soneran chatista,  kun joutuu jonottaa. Lisäksi  välillä on vaikea kertoa, kun joutuu kirjoittamaan. 


Valitettavasti muuta ei ole nyt tarjolla. Samanlaillahan sinne kirjoittaa kuin tännekkin 🙂>


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • March 21, 2016

Selviskö tilanne, saitko  homman hoidettua chatissa?


  • March 21, 2016

En käynyt chatissa.  

 

Olkoot! :mansad:


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • March 21, 2016

Mites jos nyt kokeilet, onnistuuko vai tuleeko vieläkin herjaa?


  • March 21, 2016

Itkuni on kuultu ja nyt sivu pelittää!

 

En käyttänyt chattia,  eli ei se ainoa ole,  niin  kuin eräs väitti. 


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • March 21, 2016
Poistettu käyttäjä kirjoitti:

Itkuni on kuultu ja nyt sivu pelittää!

 

En käyttänyt chattia,  eli ei se ainoa ole,  niin  kuin eräs väitti. 


Chat oli ainoa asiakaspalvelukanava joka palvelee sunnuntai-iltana 24/7. Kun neuvoja kysyit, oli sunnuntai-ilta. Klaanikaan ei ole varsinainen asiakaspalvelukanava, vaikka tämä on 24/7 auki. Täällä ei voida selvittää asiakkaita yksilöiviä tietoja, jotka vaativat myös tunnistautumista.

 

 

Toisinaan järjestelmissä voi olla ajoittaisia häiriöitä, jotka korjaa tuvat itsestään ajan kanssa. Hyvä, että homma nyt pelittää!

 

 


  • Savumerkittäjä
  • August 31, 2021

Ei onnistu varmenteen luonti. Olkoon en enään viitsi yrittää. Lienee parasta vaihtaa operaattoria jos ei ohjeet parane.

 


Merja_J
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • August 31, 2021

@KANTH  kirjoitti:

Ei onnistu varmenteen luonti. Olkoon en enään viitsi yrittää. Lienee parasta vaihtaa operaattoria jos ei ohjeet parane.

 


Hei @KANTH ja tervetuloa Yhteisöön. Kiva että löysit tiesi tänne! Joissakin mobiilipalveluissa on ollut tänään häiriöitä, mutta kerrotko tarkemmin missä kohtaa varmenteen luonti "tökkää". Menet varmaankin tälle sivulle >> https://www.telia.fi/mobiilivarmenne/entry.do ja syötät siihen oman numerosi jolle haluat varmenteen aktivoida? Pääsetkö vahvistamaan tilauksen verkkopankkitunnuksellasi? SIM-korttihan täytyy olla 2016 vuoden kortti tai sitä uudempi. Järjestelmä kertoo toki alussa jos SIM-kortti ei tue mobiilivarmennetta. Ettei sitten tuosta ole kyse?