Yritin luoda sen, mutta ID sivu on nurin.
Pankkitunnuksilla meni eteenpäin ja kontrollinumeron lisäsin. Klikkasin eteenpäin ja ilmoitus oli suunnilleen näin, Hups! "Sivu ei ole käytössä".
Sonera apuun!!!
Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.
Yritin luoda sen, mutta ID sivu on nurin.
Pankkitunnuksilla meni eteenpäin ja kontrollinumeron lisäsin. Klikkasin eteenpäin ja ilmoitus oli suunnilleen näin, Hups! "Sivu ei ole käytössä".
Sonera apuun!!!
Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman.
Poistettu käyttäjä kirjoitti:
Yritin luoda sen, mutta ID sivu on nurin.
Pankkitunnuksilla meni eteenpäin ja kontrollinumeron lisäsin. Klikkasin eteenpäin ja ilmoitus oli suunnilleen näin, Hups! "Sivu ei ole käytössä".
Sonera apuun!!!
Kysyppäs lisävinkkejä Omien Sivujen Chatista. Siellä saanee parhaan avun, mitä Sonera voi sunnuntai-iltana tarjota. Näkevät varmaan samalla, onko tuo jokin laajempi ongelma ja osaavat tarvittaessa ohjeistaa tekemään häiriöilmoituksen tuosta toiminnosta.
En tykkää enää Soneran chatista, kun joutuu jonottaa. Lisäksi välillä on vaikea kertoa, kun joutuu kirjoittamaan.
Poistettu käyttäjä kirjoitti:
En tykkää enää Soneran chatista, kun joutuu jonottaa. Lisäksi välillä on vaikea kertoa, kun joutuu kirjoittamaan.
Valitettavasti muuta ei ole nyt tarjolla. Samanlaillahan sinne kirjoittaa kuin tännekkin 🙂>
Selviskö tilanne, saitko
En käynyt chatissa.
Olkoot! :mansad:
Mites jos nyt kokeilet, onnistuuko vai tuleeko vieläkin herjaa?
Itkuni on kuultu ja nyt sivu pelittää!
En käyttänyt chattia, eli ei se ainoa ole, niin kuin eräs väitti.
Poistettu käyttäjä kirjoitti:
Itkuni on kuultu ja nyt sivu pelittää!
En käyttänyt chattia, eli ei se ainoa ole, niin kuin eräs väitti.
Chat oli ainoa asiakaspalvelukanava joka palvelee sunnuntai-iltana 24/7. Kun neuvoja kysyit, oli sunnuntai-ilta. Klaanikaan ei ole varsinainen asiakaspalvelukanava, vaikka tämä on 24/7 auki. Täällä ei voida selvittää asiakkaita yksilöiviä tietoja, jotka vaativat myös tunnistautumista.
Toisinaan järjestelmissä voi olla ajoittaisia häiriöitä, jotka korjaa tuvat itsestään ajan kanssa. Hyvä, että homma nyt pelittää!
Ei onnistu varmenteen luonti. Olkoon en enään viitsi yrittää. Lienee parasta vaihtaa operaattoria jos ei ohjeet parane.
@KANTH kirjoitti:
Ei onnistu varmenteen luonti. Olkoon en enään viitsi yrittää. Lienee parasta vaihtaa operaattoria jos ei ohjeet parane.
Hei @KANTH ja tervetuloa Yhteisöön. Kiva että löysit tiesi tänne! Joissakin mobiilipalveluissa on ollut tänään häiriöitä, mutta kerrotko tarkemmin missä kohtaa varmenteen luonti "tökkää". Menet varmaankin tälle sivulle >> https://www.telia.fi/mobiilivarmenne/entry.do ja syötät siihen oman numerosi jolle haluat varmenteen aktivoida? Pääsetkö vahvistamaan tilauksen verkkopankkitunnuksellasi? SIM-korttihan täytyy olla 2016 vuoden kortti tai sitä uudempi. Järjestelmä kertoo toki alussa jos SIM-kortti ei tue mobiilivarmennetta. Ettei sitten tuosta ole kyse?
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.