Huonoa asiakaspalvelua Telialla
En tiedä mille palstalle tää olis kuulunut, mutta tänne se nyt tuli lätkäistyä!
- Telia ei tarjoa asiakaspalvelun sähköpostia, chatissä sanotaan että ota yhteyttä asiakaspalveluun (eikö chatti sitten ole asiakaspalvelu)?
- Täytin yhteydenottopyynnön (syy: videokuva pikselöityi usein sekä vuokraamosta vuokratussa elokuvassa ja katsottaessa liigan jääkikkoa (yhteydet kunnossa/nopeat))
- Kun ei kuulunut mitään viikkoon, niin poikkesin Telia kaupassa ja kyselin myyjältä. No myyjä lupasin laittaa minun puolestani vikailmoitusta/yhteydenottopyyntöä uusiksi... Nyt siitäkin kulunut 1½viikkoa eikä mitään.
- 2½ viikkoa mennyt ensimmäisestä yhteydenotosta, eikä mitään kontaktia...
- Hoh hoijaa, tekevät palveluntarjoajan valinnan helpoksi muissa tuotteissa. Harmi kun liiga ei ole saatavissa muualta...
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

