Tilasin netin välityksellä 11.4. hybridin. Laite toimitettiin postitse nopeasti ja ADSL kytkettiin luvattuun pvm:ään mennessä. Siitä ilo alkoi: ainoatakaan täyttä vuorokautta tämä Sagemcomin boksi ei ole kyennyt yhteyttä yllä pitämään. Olen saanut tästä kystä kyllin; tänään tulee tilauksesta 14 päivää täyteen ja haluan perua tilauksen.
Ironista kyllä, koko Telian runkoverkko näyttänee olevan alhaalla, joten asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Olen täyttänyt netissä peruutuslomakkeen mutta en saa mitään vahvistusta onko se mennyt perille.
Tilausta tehdessä minun annettiin ymmärtää että 14 vrk peruutusaika alkaa vasta yhteyden kytkennästä. Sopimuksessa puolestaan sanotaan että tilauspäivästä. En halua olla naimisissa tähän purkkiin kahta vuotta nauttien 8 megatavun downstreamista 32 euron kk-hintaan buutaten laitteen manuaalisesti päivittäin. Mihin osoitteeseen voin lähettää sähköpostia jotta saan jonkinlaisen jalanjäljen peruutuksen tekemiselle, ettei sitten parin päivän päästä vinguta että "ei meille ole tullut peruutusta 14 vrk:n sisään" koska koko lafkan verkko on vaihteeksi alhaalla?