Skip to main content

Tilasin netin välityksellä 11.4. hybridin. Laite toimitettiin postitse nopeasti ja ADSL kytkettiin luvattuun pvm:ään mennessä. Siitä ilo alkoi: ainoatakaan täyttä vuorokautta tämä Sagemcomin boksi ei ole kyennyt yhteyttä yllä pitämään. Olen saanut tästä kystä kyllin; tänään tulee tilauksesta 14 päivää täyteen ja haluan perua tilauksen.

 

Ironista kyllä, koko Telian runkoverkko näyttänee olevan alhaalla, joten asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Olen täyttänyt netissä peruutuslomakkeen mutta en saa mitään vahvistusta onko se mennyt perille.

 

Tilausta tehdessä minun annettiin ymmärtää että 14 vrk peruutusaika alkaa vasta yhteyden kytkennästä. Sopimuksessa puolestaan sanotaan että tilauspäivästä. En halua olla naimisissa tähän purkkiin kahta vuotta nauttien 8 megatavun downstreamista 32 euron kk-hintaan buutaten laitteen manuaalisesti päivittäin. Mihin osoitteeseen voin lähettää sähköpostia jotta saan jonkinlaisen jalanjäljen peruutuksen tekemiselle, ettei sitten parin päivän päästä vinguta että "ei meille ole tullut peruutusta 14 vrk:n sisään" koska koko lafkan verkko on vaihteeksi alhaalla?

Tilauksen perumisesta ilmoittaminen onnistuu missä tahansa asiakaspalvelukanavassamme, kuten esimerkksi Facebookin yksityisviestien kautta, 24/7 chat-palvelussa, yhteydenottolomakkeella (joka on korvannut asiakaspalvelumme sähköpostin) tai puhelimitse. Löydät yhteystietomme kootusti täältä. Esimerkiksi yhteydenottolomakkeen jättämällä meille tulee näkyviin päivämäärä, jolloin olet sen jättänyt ja peruutusoikeus laajakaistaliittymillä alkaa yhteyden kytkentäpäivästä. Eilen täytetystä peruutuslomakkeesta en pysty varmaksi sanomaan, onko se tullut läpi, joten siitä voi varmuuden vuoksi tehdä vielä uuden.

Toki me myös asiakaspalvelustamme voimme katsoa tarkemmin, mikä liittymän toiminnassa mahtaa kiikastaa ja pääsemme paremmin käsiksi sen korjaamiseen, jos suot meille sen mahdollisuuden vielä yhteyden kanssa.


Vastaa