Mikäs mielipide kun olemme pari vuotta yrittäneet saada edes jotain hyvitystä digiboksista joka ei toiminut alusta lähtien? Teimme heti reklaamatiot, alkoi karmea jankutus että kyllä pitäis toimia,irrottamalla piuhat lähtee toimimaan jne. Näin tehtiin puoli vuotta kun ei saatu sen parempaa asiakaspalvelua! Sitten palautimme boksin telian toimipisteessä, mitään ei ikinä kuulunut!! Yhteys kuluttajasuojaan,ja mikä röyhkeys???!!! Telia oli sanonut että kaikki sovittu ja digiboksia ei ole palautettu??! Aivan käsittämätöntä *****! Miten voi toimia näin??????? Mutta laskut tuli kyllä perille koko ajan!!! Ja edelleen asia ratkaisua vailla. Otan yhteyttä teliaan, vastauksena,mitä asia koskee? Emme löydä kyseistä asiaa. Vaikka olemme useita faktoja sekä reklaamatiot. Ja huippua, meiltä on poistettu kaikki meidän lähettämät viestit! Ei ****** ymmärretä tällästä toimintaa!!!!
Muokkaus Ainopuu: poistettu kirosanat ja muokattu otsikkoa kuvaavammaksi