Mikäs mielipide kun olemme pari vuotta yrittäneet saada edes jotain hyvitystä digiboksista joka ei toiminut alusta lähtien? Teimme heti reklaamatiot, alkoi karmea jankutus että kyllä pitäis toimia,irrottamalla piuhat lähtee toimimaan jne. Näin tehtiin puoli vuotta kun ei saatu sen parempaa asiakaspalvelua! Sitten palautimme boksin telian toimipisteessä, mitään ei ikinä kuulunut!! Yhteys kuluttajasuojaan,ja mikä röyhkeys???!!! Telia oli sanonut että kaikki sovittu ja digiboksia ei ole palautettu??! Aivan käsittämätöntä *****! Miten voi toimia näin??????? Mutta laskut tuli kyllä perille koko ajan!!! Ja edelleen asia ratkaisua vailla. Otan yhteyttä teliaan, vastauksena,mitä asia koskee? Emme löydä kyseistä asiaa. Vaikka olemme useita faktoja sekä reklaamatiot. Ja huippua, meiltä on poistettu kaikki meidän lähettämät viestit! Ei ****** ymmärretä tällästä toimintaa!!!!
Onpa harmillista kuulla, että tilanteen selvittäminen on mennyt noin hankalaksi, pahoittelut omasta puolestani tästä. Kiitos, kun kirjoitit tästä meille Yhteisöön!
Ymmärränkö oikein, että nyt, kun viimeisimpänä otitte yhteyttä asiakaspalveluun, tietoja aikaisemmista yhteydenotoista ei löytynyt? Näiden tietojen kuuluisi löytyä asiakaspalvelusta, kun kirjaudutte Minun Telian chattiin tai tunnistaudutte puhelimitse. Teitä on ilmeisesti kaksi tai useampi, voiko olla, että olette tunnistautuneet toisen henkilön tiedoilla, kuin aikaisemmin? Chat-keskustelut myös tallentuvat Minun Telian viestikeskukseen.
Tuleeko teille vieläkin viestiä, että digiboksia ei ole palautettu ja kuinka kauan aikaa sen palauttamisesta on? Sen rekisteröitymisessä meille päin voi joskus mennä aikaa, mutta jos tulee lukuisia muistutuksia laitteesta, joka on oikeasti palautettu, kannattaa ehdottomasti olla yhteydessä asiakaspalveluun.
Nämä ovat nyt vain yleisluontoisia kommentteja, kun en näe asiakastietojanne. Vaikka asiakaspalvelun kanssa on ollut aiemmin haasteita, suosittelisin olemaan sinne vielä uudemman kerran yhteydessä, koska he näkevät koko tilanteen parhaiten. Näin asiaa pystytään lähteä selvittämään. Toivottavasti tilanne ratkeaa mahdollisimman pian!
Joo,niinkuin sanoin yritetty on ja pitkään! Tuloksetta! Ja käsittämätöntä välinpitämyyttä ja se että valehdellaan jopa kuluttajasuojallekin!!? Ja se että viedään rahat kaiken lisäksi. Palaute osiosta ei saa mitään vastausta??!! Ja kaikki yhteydenotot jää joko ilman vastausta tai jankataan että mistä on kyse,vaikka tietävät varsin hyvin. Boksi palautettu yli vuosi sitten.
Joo,niinkuin sanoin yritetty on ja pitkään! Tuloksetta! Ja käsittämätöntä välinpitämyyttä ja se että valehdellaan jopa kuluttajasuojallekin!!? Ja se että viedään rahat kaiken lisäksi. Palaute osiosta ei saa mitään vastausta??!! Ja kaikki yhteydenotot jää joko ilman vastausta tai jankataan että mistä on kyse,vaikka tietävät varsin hyvin. Boksi palautettu yli vuosi sitten.
Tahallisesta valehtelemisesta tuossa ei varmastikaan ole kyse, ehkäpä on sattunut jokin väärinkäsitys? Oletko laittanut viestiä yhteydenottolomakkeella? Siellä on hieman jonoa tällä hetkellä, mutta varmasti lopulta vastataan.
Ymmärrän, että voi tuntua turhauttavalta olla samasta asiasta monesti yhteydessä, ja kertoa samat asiat aina uudestaan. Voisi olla hyvä idea olla yhteydessä asiakaspalveluun puhelimitse toisen tilannetta selvitelleen henkilön kanssa; tällöin voitte tarkistaa molempien asiakastiedoissa olevat kirjaukset samalla kertaa, ja kokonaiskuvaa on helpompi tarkastella. Jos jokin kirjaus on jäänyt asiakaspalvelussa tekemättä, tämä tekee selvittämisestä hitaampaa ja vaikeampaa myös asiakkaalle. Tällaisia tilanteita ei tietysti kuuluisi olla, mutta joskus voi käydä inhimillinen virhe. Joka tapauksessa pyrimme aina selvittämään tilanteet parhaamme mukaan. Kiitos sinulle kärsivällisyydestä!
Ei etene asia lainkaan.! Tää on kyllä niin hanurista koko telian touhu! Ovat luvanneet toukokuussa kuluttajasuojallekin ottaa asian käsittelyyn, ei mitään kuulu! Miten voi olla näin epärehellinen ja kiero meininki?????
Ei etene asia lainkaan.! Tää on kyllä niin hanurista koko telian touhu! Ovat luvanneet toukokuussa kuluttajasuojallekin ottaa asian käsittelyyn, ei mitään kuulu! Miten voi olla näin epärehellinen ja kiero meininki?????
Epärehellisyydestä tai kieroilusta tässä ei varmasti ole kyse. Ymmärrän kyllä tilanteesi, ja on oikeutettua, että tilanne harmittaa jos asian selvitys ei etene. Varmistaisin, että milloin ja miten olet viimeiseksi ollut asiasta meihin yhteydessä? En tästä pääse näkemään asiakastietojasi, jonka vuoksi en voi kommentoida mitä sinulle on luvattu, mutta varmistan siis vielä. Tarkoitatko, että Telian suunnalta olisi luvattu ottaa kuluttajansuojaan yhteyttä vai oletko itse asioinut kuluttajasuojan kanssa ja Teliaan on otettu tämän vuoksi yhteyttä toukokuussa, mutta asia ei ole ratkennut vieläkään? Lisäksi tiedustelisin, että onko meiltä luvattu olla sinuun yhteydessä, kun asia etenee vai mitä kanssasi on sovittu jatkon kannalta?
Sitten palautimme boksin telian toimipisteessä, mitään ei ikinä kuulunut!!
Saitko tuosta palautuksesta mitään kuponkia käteen? Jos siellä toimipisteessä ei palautusta ole kirjattu oikein, niin Telian puolella se palautus ei tietysti näy ja asiakkaan ilman mitään palautustositetta mahdotonta jälkikäteen palautusta todistaa...
Minä olen ollut yhteydessä kuluttajasuojaan koska telia ei suostu selvittämään eikä vastaamaan yhteydenottoihin. Aivan ****** toimintaa!!! Eli jos välität viestin että alkais toimia rehellisesti
Tää on kyllä naurettavaa touhua! Ei minkäänlaista vastausta yhteydenottoihin!!!! Ei tää rehellistä toimintaa kyllä ole!! Ettekö voi välittää näitä terveisiä eteenpäin? Vai oletteko samassa juonessa mukana? Ei todellista tällänen meininki.
_____
Muokkaus AaTanja: siistitty tekstiä.
Eli ei kiinnosta? Tää on rehellistä toimintaa teidän mielestä?????
Minä olen ollut yhteydessä kuluttajasuojaan koska telia ei suostu selvittämään eikä vastaamaan yhteydenottoihin. Aivan ******* toimintaa!!! Eli jos välität viestin että alkais toimia rehellisesti
Eli ei kiinnosta? Tää on rehellistä toimintaa teidän mielestä?????
Kyse ei ole siitä ettemme haluaisi sinua auttaa, mutta täällä Yhteisön puolella voimme antaa vain yleisiä neuvoja sekä apua. Meillä ei ole tätä kautta pääsyä asiakastietoihin ja yksityiskohtaisempi asian selvittäminen on sen vuoksi hankalampaa. Muutamiin kysymyksiin vielä odottaisin sinulta vastausta, niin saisimme kenties paremman käsityksen tilanteesta.
Olet kertonut, että olet palauttanut digiboksin Telian toimipisteeseen. Tarkoitatko tällä Telia Kauppaa? Laitepalautukset tehdään aina postitse, eli Telia Kauppaan ei laitteita yleisesti vastaanoteta. Tuleeko sinulle edelleen viestejä palauttamattomasta digiboksista ja kuinka kauan aikaa sen palauttamisesta on?
Mitä tarkoitat “palaute osiolla”, josta olet odottanut vastausta? Kaikki yhteydenottosi sekä chatin että Minun Telian kautta tallentuvat Minun Telian Laskut ja viestit -osioon. Sinun kannattaa käydä vielä tarkistamassa onko siellä meiltä yhteydenottoosi vastausta. Varmistaisin vielä myös sen, että milloin ja miten olet viimeiseksi ollut asiasta meihin yhteydessä?
Niinkuin olen sanonut laite palautettu kauppaan ja siitä on yli vuosi aikaa. Ihan telian ohjeistuksen mukaan. Eivät vastaa mihinkään yhteydenottoihin!!!!! Aivan sikailua telialta!!
Niinkuin olen sanonut laite palautettu kauppaan ja siitä on yli vuosi aikaa. Ihan telian ohjeistuksen mukaan. Eivät vastaa mihinkään yhteydenottoihin!!!!! Aivan sikailua telialta!!
Vuosi on kyllä pitkä aika asian selvittelyyn ja on hyvin erikoislaatuista ettei mihinkään yhteydenottoon ole vastattu. Sinulla on toki vielä mahdollisuus ottaa yhteyttä asiakaspalveluun esimerkiksi yhteydenottolomakkeella, jos viimeisestä yhteydenotosta on ehtinyt kulua aikaa. Täällä Yhteisössä emme oikeastaan tämän enempää pysty sinua auttamaan.
Niinkuin olen kertonut, kaikki yhteydenottokeinot on käytetty, ei tulosta. Eivät vastaa. Siksi en ymmärrä miksi ette välitä näitä viestejä eteenpäin heille??
Niinkuin olen kertonut, kaikki yhteydenottokeinot on käytetty, ei tulosta. Eivät vastaa. Siksi en ymmärrä miksi ette välitä näitä viestejä eteenpäin heille??
Tässä vielä lainaus kollegani kirjoittamasta vastauksesta tässä ketjussa:
Meillä ei ole tätä kautta pääsyä asiakastietoihin ja yksityiskohtaisempi asian selvittäminen on sen vuoksi hankalampaa.
Tästä syystä ei siis voida auttaa sinua tämän enempää, ja samasta syystä viestin välittäminen asiakaspalveluunkaan ei ole mahdollista.
Minä taas taas uskon että pystytte välittämään mutta tässä firmassa ei asiakaspalvelua saa!!! Ei pysty ymmärtämään miksi tälläistä kusetusta pystyy olemaan.!!!
Minä taas taas uskon että pystytte välittämään mutta tässä firmassa ei asiakaspalvelua saa!!! Ei pysty ymmärtämään miksi tälläistä kusetusta pystyy olemaan.!!!
Olen pahoillani mutta Yhteisön osalta keinot on nyt käytetty.
Olemme kertoneet kaikki mahdolliset yhteydenottotavat ja niksitkin, miten saat asiaasi edistettyä. Näillä kaikilla vinkeillä, mitä olemme näihin ketjuihin jakaneet, asia kyllä selviää, jos on selvitäkseen.
Voit halutessasi toki kertoa miten asia etenee, tai ei etene. Meillä ei ole kuitenkaan enää ikävä kyllä lisättävää, ei tähän ketjuun eikä tuohon toiseenkaan, mikä liittyy samaan aiheeseen.
Näin juuri, mikään yhteydenottotapa ei tuota tulosta ja epärehellisesti toimittu niin luulis sielläkin herättävän ihmetystä. Ja kun olette samassa firmassa niin onpa kumma kun ette keskenänne kommunikoi?????!! Mutta pääasia on että rahat on viety ja mitään ei saada takasin!!