Eräästä laajakaistalaskusta piti tulla palautuksia n.150€. Aloin muutaman kuukauden jälkeen tutkimaan verkkopankkia ja totesin että palautusta ei ollut tullut. Asiaa selvittelin asiakaspalvelussa, jossa asiakaspalvelijan kanssa todettiin yhdessä että palautusta ei ole lähtentyt telialta. Palautus saatiin tehtyä, mutta aikaa tämän sotkun selvittämiseen toista tuntia. Ilman omaa aktiivisuutta nämäkin rahat olisi jääneet kokonaan maksamatta. Harvoin kirjoitan minnekään palautetta, mutta sen verran tämän sotkun selvittäminen tympi. Jäi hieman mitetityttämään miten tällainen tilanne pääsi ylipäätään tapahtumaan... Asiakaspalvelu toimi prosessin aikana todella hienosti.
Hyvityslasku
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
