Hei, olen yli tunnin yrittänyt selvittää laskuani. Yritin koko ajan chattiin, mutta sinne tuli ilmoitus, että olen Botti ja miten voin auttaa. Mitään mahdollisuutta kirjoittaa hänelle ei tullut enkä saanut mitään yhteyttä chatin avulla.
Sitten yritin sivuiltanne löytää sellaisen yhteystietokanavan, jonne voisin laittaa ärtymykseni. SITÄ EI OLE! Tarjotaan kaikkia muita vaihtoehtoja.
Lopulta löysin vastauksen ja tiedon asiaani. Oli maksanut Maksukehoituksen mukaisen laskun kesäkuussa vahingossa Telia Finans Finlandin tilille. Huomasin sen lopulta kun totetin, että tilinumero oli väärä.
Nyt haluan tietää miksi chattiyhteys ei toiminut! Lisäksi tiedustelen, että minne voi "tavallinen" mummeli kirjoittaa harmistumisensa ilman, että täytyy olla yhteisönne jäsen???
Ja pitääkö tämä sepustus julkaista??? Aivan käsittämätöntä!
Vastausta odottava ja edelleen kiukkuinen asiakkaanne!
Ilse Sjöberg