Skip to main content

Ilmoitin väärän sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä - mitä pitää tehdä?

  • February 2, 2019
  • 2 kommenttia
  • 683 katselukertaa

TYttöystävä tilasi tietokoneeen ja pisti vahingossa väärän sähkö postin että saanko tilauksen silti haettua sieltä. että saaanko sen henkkareilla ja postiluukusta tulleel tilaus vahvistuksella? vai voinko aihtaa sähköpostiosoitetta

 

Edit EssiJn: muokattu otsikkoa

2 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • February 3, 2019

Tervehdys @miskarantasalo! :smileyvery-happy:

 

Ei hätiä mitiä vaikka tuli väärä sähköpostiosoite, mutta tilausvahvistus sekä jatkossa muut asiakkuuteen liittyvät viestit menevät siihen. Olette ilmeisesti noutamassa saapunutta pakettia Telian myymälästä? Henkilöllisyyden vahvistamiseksi riittää poliisin myöntämä Suomen passi tai henkilökortti, jos tilaus on tehty nimissäsi. Sama nyrkkisääntö pätee myös Postin toimipisteissä (pl. pakettiautomaatit). Jos et itse pääse noutamaan pakettia, niin on olemassa valtakirja jolla voit valtuuttaa toisen henkilön noutamaan lähetyksen.

 

Jos haluat korjata sähköpostiosoitteen tiedot oikeiksi, niin pyytäisin lähestymään Telian asiakaspalvelua esimerkiksi tällä Yhteydenottopyyntö-lomakkeella. En ole varma onnistuuko myös paikan päällä Telian myymälässä..



EssiJn
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • February 3, 2019

Ei huolta @miskarantasalo, nouto onnistuu kyllä postista saapumisilmoituksella ja henkkareilla kuten @Sekunti tuossa jo mainitsikin. Ilmoituksen pitäisi tulla myös tekstiviestillä tilauksen yhteydessä jätettyyn puhelinnumeroon. Sähköpostin saatte myös korjattua asiakaspalvelun kautta :smileyhappy: