Skip to main content

Irtisanomisilmoitus

  • February 24, 2017
  • 8 kommenttia
  • 23 katselukertaa

Hei. Minun täytyisi irtisanoa tämä liikkuva netti. 2.3.2017 saan uuden netin käyttööni eli sinne asti netin pitäisi kuitenkin toimia. Onnistuuko tämä tällä tavalla vai joudunko tekemään jotain muuta vielä?

8 kommenttia

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • February 24, 2017

Tervehdys @Hannamaari1! Tervetuloa Klaaniin.

 

Valitettavasti asiasi vaatii tunnistautumista eikä siten voi täällä tehdä. Voit valita vapaasti seuraavanlaisesti liittymäsi irtisanomiseen:

  • Soittamalla Soneran asiakaspalveluun 0200 1 7000
  • Käymällä lähimmässä Sonera Kaupassa
  • Jättämällä palvelupyyntölomakkeen Omilta Sivuilta

 

Lisätietoa aiheesta löydät täältä :)


Leonita
Faxaaja
  • Faxaaja
  • February 24, 2017

Hei, Hannamaari1

 

Tervetuloa julkiselle keskustelufoorumille. Älä nyt ainakaan täällä ala asioitasi hoitaa. Entäpä jos lähestyisit asiakaspalvelua jollakin muulla tapaa: https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • February 24, 2017

@Hannamaari1 kirjoitti:

Hei. Minun täytyisi irtisanoa tämä liikkuva netti. 2.3.2017 saan uuden netin käyttööni eli sinne asti netin pitäisi kuitenkin toimia. Onnistuuko tämä tällä tavalla vai joudunko tekemään jotain muuta vielä?


Hei!

 

Harmiksi on todettava, että täällä Klaanissa ei voida käsitellä asiakkaan tunnistusta vaativia asioita. :smileysad: Ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta Valitse parhaiten itsellesi sopiva yhteydenottotapa!

 

 

 

 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • February 24, 2017

@Purnipsi kirjoitti:

@Hannamaari1 kirjoitti:

Hei. Minun täytyisi irtisanoa tämä liikkuva netti. 2.3.2017 saan uuden netin käyttööni eli sinne asti netin pitäisi kuitenkin toimia. Onnistuuko tämä tällä tavalla vai joudunko tekemään jotain muuta vielä?


Hei!

 

Harmiksi on todettava, että täällä Klaanissa ei voida käsitellä asiakkaan tunnistusta vaativia asioita. :smileysad: Ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta Valitse parhaiten itsellesi sopiva yhteydenottotapa!

 

 

 

 


@Purnipsi alkaa olemaan jo liikaa vastauksia kysymykseen :smileywink:


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • February 24, 2017

@Sekunti kirjoitti:

@Purnipsi kirjoitti:

@Hannamaari1 kirjoitti:

Hei. Minun täytyisi irtisanoa tämä liikkuva netti. 2.3.2017 saan uuden netin käyttööni eli sinne asti netin pitäisi kuitenkin toimia. Onnistuuko tämä tällä tavalla vai joudunko tekemään jotain muuta vielä?


Hei!

 

Harmiksi on todettava, että täällä Klaanissa ei voida käsitellä asiakkaan tunnistusta vaativia asioita. :smileysad: Ota yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta Valitse parhaiten itsellesi sopiva yhteydenottotapa!

 

 

 

 


@Purnipsi alkaa olemaan jo liikaa vastauksia kysymykseen :smileywink:


Joo, eipä foorumisofta ilmoittanut kirjoittamisen aikana, että oli jo monta vastausta tullut! :smileyvery-happy:


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • February 24, 2017

@Hannamaari1 kirjoitti:

2.3.2017 saan uuden netin käyttööni eli sinne asti netin pitäisi kuitenkin toimia.


Liikkuva Laajakaista-liittymän irtisanomisaika on kaksi viikkoa. Jos soitat asiakaspalveluun huomenna, saat liittymäsi menemään kiinni 11.3.2017.

 

Asiakaspalvelu numerossa 0200 1 7000 on auki ma–pe 8–20, la 9–16.30.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • February 24, 2017

@irritus kirjoitti:

@Hannamaari1 kirjoitti:

2.3.2017 saan uuden netin käyttööni eli sinne asti netin pitäisi kuitenkin toimia.


Liikkuva Laajakaista-liittymän irtisanomisaika on kaksi viikkoa. Jos soitat asiakaspalveluun huomenna, saat liittymäsi menemään kiinni 11.3.2017.

 

Asiakaspalvelu numerossa 0200 1 7000 on auki ma–pe 8–20, la 9–16.30.


Totta @irritus! Sopimus voidaan irtisanoa ja sulkea vähän nopeammallakin aikataululla, mutta tuo on sopiva aika varmasti @Hannamaari1:lle ja tietenkin kannattaa ottaa huomioon liittymän laskutuskausi ettei maksa ns. tyhjää kuukautta :)


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • February 24, 2017

Soneralla laskutuskaudet on hyvä ottaa huomioon liittymää avattaessa.

 

Matkapuhelinpuolella liittymää irtisanottaessa laskutus loppuu sulkupäivään, joten sopimuksen loppupäässä ei tarvitse ottaa huomioon muuta kuin irtisanomisaika, sekä toki mahdollinen määräaikaisuus.