Järkyttävän huonoa asiakaspalvelua
Asioin 25.7 Puuvilla Pori Sonera-kaupassa tuotetta vaihtamassa (Apple Airpods, virtajohto ei toiminut). Myyjän (nuori mies) asenne oli alkujaankin aivan väärä: hän ei kuunnellut asiaani, vaan totesi, ettei tuotetta (johto) vaihdeta, eikä ole mitään takuutta. Myyjä on yrittänyt myydä minulle toisen johdon ( hyvä on että alennus hinnalla) ja uudella johdolla ei ole mitään takuutta.
Myöhemmin olen selvittänyt asia itse Applen nettisivulta, jossa on sanottu
"Applen rajoitettu takuu ja ostotosite
Applen rajoitettu takuu kattaa AirPodsisi sekä niiden mukana toimitetut lisävarusteet valmistusvioilta yhden vuoden ajan ostopäivästä lukien. Sinulla saattaa olla myös kuluttajansuojalain suomia oikeuksia."
Vain sen jälkeen kun minä näytin sen hänelle, oli tehty vikailmoituksen ja laitettu viallinen johto huoltoon.
Uskomatonta, että asiakkaalle täytyy todistaa ja suojata itsestäni teidän kaupoissa. Lukekaa teidän myyjälle lisätietoja tavaran huoltovaihtoehdoista ja takuusta sekä niiden hinnoittelusta Suomessa.