@Redemew@ kirjoitti:
Moikka! Telian kahdesta asian numerosta on soiteltu viime aikoina aika usein, mutten vastaa puheluihin koska olen kuuro. Tiedoissani on soittokielto, mutta näemmä nämä soittelijat eivät osaa lukea. Olen yrittänyt selvittää soiton sisältöä chatin kautta onnistumatta siinä.
Joten, miten ihmeessä saan selville näiden soittojen sisällön/tarkoituksen?
Telia voi olla yhteydessä tekstiviestillä tai sähköpostilla, tiedoistani löytyy tähän yhteystiedot.
Hei,
Tuo on kyllä harmillista, ettei tieto sinulle soveltuvista yhteydenottotavoista ole tavoittanut Teliaa. Y0eensähän nuo soittelut ovat "asiakkuuden hoitoa", eli jos on Telialle tullut annettua markkinointilupa, niin voivat soitella vaikka TV-palvelun osalta kanavapakettien tarjouksista. Lisäksi jos jossain liittymässä on tarjous umpeutumassa, niin voivat soitella uutta tarjousta liittyen niihin. Chatin kautta asioiden pitäisi kyllä edistyä. Ping vaikka @ReOlivia , jospa pystyisi kartoittamaan miten esteettömyys on asiakasviestinnässä huomioitu.
Se juuri tässä mietityttää, ettei koskaan aiemmin ole soiteltu. Vasta nyt viime viikosta lähtien päivittäin kahdesta numerosta. Markkinointilupa ei ole edes päällä tietääkseni. Minulla on kaksi numeroa käytössä Telialla, vain toiseen soitellaan.
Omasta mielestäni tämä lähentelee jo häiriköintiä, sillä tekstiviestit menee perille muttei niihin vastata tiedustellessani soiton syytä.
Jospa tämän kanavan kautta asia selviäisi, kun aspa-chat ei osaa vastata asiaan.
Hyvää huomenta @Redemew!
Tässä tilanteessa laittaisin tarkan selvityspyynnön Telialle tämän sivun kautta:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2
Lomakkeessa voi lisäksi mainita tämän Yhteisön ketjun linkin asian käsittelemiseksi nopeammin. Täällä Telia Yhteisön keskustelufoorumilla ei voi käsitellä asioita, jotka vaativat asiakkaan tunnistautumista. Luulen, että soitot liittyvät samaan asiaan mistä @Purnipsi tuossa mainitsi. Telia Yhteisön moderaattorit osaavat vastata paremmin kuinka esteettömyys on huomioitu asiakasviestinnässä, kun minulla ei ole henkilökohtaisesti kokemusta tästä että voisin auttaa paremmin :smileyhappy:
Moikka @Redemew!
On voinut päästä käymään niin, että Robinsonin kielto (jos se sinulla on ollut käytössä) on umpeutunut, sillä se on päällä vain 3 vuotta kerrallaan, tai sitten sinulla on ollut soittojen aikaan soittolupa Telialle päällä syystä tai toisesta. Oletko käynyt katsomassa Robinsonin tilanteen?
Telian soittoluvan voit käydä katsomassa Omilla Sivuilla.
Täältä Yhteisöstä käsin ei päästä katsomaan tarkemmin, siihen vaadittaisiin yhteydenottoa meidän asiakaspalveluun, chat, palvelupyyntölomake sekä sosiaalisen median yksityisviestillä (facebook & twitter).