@Kuukkelinpuu@ kirjoitti:
Näin pitkäaikaisena Telian asiakkaana mietin näitä tarjouksia.
50€ S-lahjakortti ja loppuvuoden kovin tarjous liittymän vaihtajalle! Rajaton puheliittymä 200 M netillä hintaan 19,90 €/kk 24 kk ajan - mukaan 50 € S-lahjakortti. Hyödynnä ainutkertainen etu 21.12.
Elisa muistaa näin joulun alla lähettää kiinnostavia tarjouksia.
Dna lähetti myös jonkun tarjouksen.
Muistaako Telia vanhoja asiakkaita näin joulun alla?
Hyvää ja rauhallista joulua.
Uusia asiakkaita tavataan kalastella tarjouksilla ja varmaan ihan osuvaa joulun alla moinen toiminta, kun ihmisillä on ehkä muutenkin ne ns. ostohousut jalassa. 😁> Oothan huomannut Minun Telia -sovelluksen joulukalenterin ja meidän asiakasedut? Jos sinusta tuntuu, että liittymäsi kaipaa muokkausta ja haluat siitä asiantuntijan kanssa jutella, kannattaa olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun.
Hyvää ja rauhallista joulua myös sinulle! 😁>
Omassa liittymässäni päättyi tarjousaika. Sain uuden hinnan, joka nousi huomattavasti entisestä. Jätin Minun Telian kautta yhteydenottopyynnön pari viikkoa sitten ja pyysin olemaan yhteydessä. Näyttää siltä, että ainoa tapa saada keskustelua aikaan on laittaa numeronsiirto päälle toiselle operaattorille. Kun katselen tarjouksia näyttäisi siltä, että se jopa kannattaisi. Mitään yhteydenottoa en ole saanut aiheen tiimoilta vaikka sitä pyysin.
Olisin muokannut tuohon edelliseen viestiin, mutta aikaikkuna meni kiinni.
Kävin pitkän keskustelun chatissa ja periaatteessa oltiin lähellä liittymäkauppaa. Telian chatti tarjosi liittymää 12kk määräaikaisena, jolloin olisin menettänyt mahdollisuuden siirtää liittymää toiselle operaattorille. Totesin, että jos tuon määräaikaisuuden saat pois niin tehdään kaupat. Ei onnistunut, joten liittymän päivitys ei onnistunut nyt asiakaslähtöisesti.
Tiedän, että jos laitan numeronsiirron aktiiviseksi niin minulle soitetaan "välittömästi". Näin kävi viimeksi ja pitkän neuvottelun jälkeen saatiin homma maaliin ja pysyin Telian asiakkaana. Ei millään viitsisi alkaa samaan rumbaan. Nyt syysloman aikana voisi katsella kivijalkakauppojen tarjontaa. Puhelinta en pääse päivittämään kun iPhone 13 mallien toimitukset ovat venyneet...
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Omassa liittymässäni päättyi tarjousaika. Sain uuden hinnan, joka nousi huomattavasti entisestä. Jätin Minun Telian kautta yhteydenottopyynnön pari viikkoa sitten ja pyysin olemaan yhteydessä. Näyttää siltä, että ainoa tapa saada keskustelua aikaan on laittaa numeronsiirto päälle toiselle operaattorille. Kun katselen tarjouksia näyttäisi siltä, että se jopa kannattaisi. Mitään yhteydenottoa en ole saanut aiheen tiimoilta vaikka sitä pyysin.
Olitko laittanut meille viestiä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta mahdollisesti? Sitä kautta lähetettyihin viesteihin pyritään vastaamaan kahden arkipäivän kuluessa. Mikäli asia on kiireellinen tai asiansa haluaa hoitaa heti, suosittelen ottamaan yhteyttä esimerkiksi chatin kautta, johon olitkin sitten ollut yhteydessä.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Kävin pitkän keskustelun chatissa ja periaatteessa oltiin lähellä liittymäkauppaa. Telian chatti tarjosi liittymää 12kk määräaikaisena, jolloin olisin menettänyt mahdollisuuden siirtää liittymää toiselle operaattorille. Totesin, että jos tuon määräaikaisuuden saat pois niin tehdään kaupat. Ei onnistunut, joten liittymän päivitys ei onnistunut nyt asiakaslähtöisesti.
Tiedän, että jos laitan numeronsiirron aktiiviseksi niin minulle soitetaan "välittömästi". Näin kävi viimeksi ja pitkän neuvottelun jälkeen saatiin homma maaliin ja pysyin Telian asiakkaana. Ei millään viitsisi alkaa samaan rumbaan. Nyt syysloman aikana voisi katsella kivijalkakauppojen tarjontaa. Puhelinta en pääse päivittämään kun iPhone 13 mallien toimitukset ovat venyneet...
Hyvä kuulla, että chatin kautta sait yhteyden meihin vaikka nyt ilmeisesti liittymän päivitys jäi tekemättä. Osa liittymistämme on määräaikaisia sopimuksia ja osan taas saa toistaiseksi voimassa olevana etuhintaan. Ymmärrän, että siirto toiselle operaattorille ei ole se tilanne ja ratkaisu, johon haluat ryhtyä ja ehdottaisinkin, että olet vielä yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin katsotaan tuo sinun liittymäasiasi kuntoon.
Pitää nyt miettiä tämä liittymäasia ajatuksella. Katsoin Minun Telian kautta lähetetyt viestit. Lähetin selkeän soittopyynnön ja siihen oli vastattu, että mikäli haluat olla asiakaspalveluun yhteydessä niin voin soittaa tai chattailla.
Josko tuo puhelu tuottaisi tuloksen kun chatissa ei saatu asiaa kuntoon. Kuten aiemmin kirjoitin niin olisin minulle tehdyn tarjouksen voinut hyväksyä, mutta määräaikainen liittymä ei ole tänään eikä tulevaisuudessa vaihtoehto.
🙂>
Vanha asiakas on nykyään riippakivi operaattorille ja vanhalle asiakkaalle voi tarjota aivan vapaasti 46 koon turvamonoa päähän. Itselläni kävi Elisan kiinteän laajakaista kanssa näin. Lopputulema oli, että jouduin irtisanomaan palvelun ja siirtymään mobiilin käyttäjäksi. On vain harmi, että Elisa on ainut joka pystyy toimittamaan toimivan nettiyhteyden mobiililla. Nyt liittymänä toimii Elisan latausliittymä päiväveloituksella ja 50M netillä ja kuukauden netti maksaa max 20,50 €/kk. Ei tarvitse juosta tarjousten perässä enää.
Muualla päin asiakasuskollisuusdesta on tapana palkita, mutta ei operaattoreilla. Ne säälittävät rimpulapuhelinten tarjoukset, mitä joskus vanhoille asiakkaille tarjotaan, on kyllä kaikille saatavilla muutenkin.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Pitää nyt miettiä tämä liittymäasia ajatuksella. Katsoin Minun Telian kautta lähetetyt viestit. Lähetin selkeän soittopyynnön ja siihen oli vastattu, että mikäli haluat olla asiakaspalveluun yhteydessä niin voin soittaa tai chattailla.
Josko tuo puhelu tuottaisi tuloksen kun chatissa ei saatu asiaa kuntoon. Kuten aiemmin kirjoitin niin olisin minulle tehdyn tarjouksen voinut hyväksyä, mutta määräaikainen liittymä ei ole tänään eikä tulevaisuudessa vaihtoehto.
🙂>
Minun Telian viestikeskus ei ole soittopyyntökanava, eli sitä kautta ei voi jättää soittopyyntöjä ollenkaan. Sen vuoksi olet sieltä tuon vastauksen saanut, että voit soittaa asiakaspalveluumme tai asioida chatin kautta. Eli yleisesti ottaen kirjallisessa kanavassa asioidessa hoidetaan asia kirjallisesti, ja jos haluaa asioida puhelimitse, meille voi soittaa. Puhelimen ja chatin lisäksi palvelemme myös esimerkiksi Facebookissa ja Twitterissä, asiakas voi siis valita itselleen sen parhaimman kanavan ja väylän asioida.
Jos määräaikainen sopimus ei ole vaihtoehto, saatavilla on tosiaan myös toistaiseksi voimassa olevia sopimuksia. Määräaikaista sopimusta ei kuitenkaan kannata pelätä. Ymmärrän kyllä, että kaikille ei määräaikainen sopimus toimi ja onneksi on vaihtoehtoja. Toivottavasti kuitenkin sinulle löytyy sopiva paketti liittymällesi eikä tarvitse lähteä vaihtamaan toisaalle.
@AsiakasY kirjoitti:
Vanha asiakas on nykyään riippakivi operaattorille ja vanhalle asiakkaalle voi tarjota aivan vapaasti 46 koon turvamonoa päähän. Itselläni kävi Elisan kiinteän laajakaista kanssa näin. Lopputulema oli, että jouduin irtisanomaan palvelun ja siirtymään mobiilin käyttäjäksi. On vain harmi, että Elisa on ainut joka pystyy toimittamaan toimivan nettiyhteyden mobiililla. Nyt liittymänä toimii Elisan latausliittymä päiväveloituksella ja 50M netillä ja kuukauden netti maksaa max 20,50 €/kk. Ei tarvitse juosta tarjousten perässä enää.
Muualla päin asiakasuskollisuusdesta on tapana palkita, mutta ei operaattoreilla. Ne säälittävät rimpulapuhelinten tarjoukset, mitä joskus vanhoille asiakkaille tarjotaan, on kyllä kaikille saatavilla muutenkin.
Nykyasiakkaat ovat meille ehdottoman tärkeitä, ei riippakiviä. Harmillista kuulla, että olet tuota mieltä. Meidän liittymäasiakkaat saavat esimerkiksi pidennetyn takuun laitteille sekä etuja C Moren sisällöistä. Täältä löydät tarkemmin tietoa asiakaseduistamme.
Viestissä jonka lähetin, kerroin syyn miksi haluan yhteydenoton. Teillä olisi ollut mahdollisuus tehdä minulle tarjous liittymästä tuon kautta? Ainakin uskon niin. Sen mitä olen vakuutuksia joutunut kilpailuttamaan niin kaikki tarjoukset olen saanut joko mailiin tai yhtiön asiakaspalvelun kanavaan. Sieltä on sitten edetty tarjouksen hyväksyntään tai hylkäämiseen. Näin toimii myös pankit... En muista edes milloin olisin asioinut pankin tiskillä esimerkiksi laina-asioissa.
En käytä somen kanavia "pärstäpankki, twitter yms". Chatissa asia ei edennyt.
Tänään Telian markkinointi lähestyi mainosviestillä, jossa linkki salaiseen liittymätarjoukseen. Tämän linkin aukaisin mielenkiinnosta todeten, että minulle tarjotaan jotain sellaista mitä en todellakaan tarvitse. Liittymä oli 5G ja jotain CMore katseluoikeutta hintaan 29€/kk.
Miksi määräaikaisuutta ei kannata pelätä? En todellakaan aio sitoa numeroa esimerkiksi vuodeksi yhdelle operaattorille. Viimeksi liittymääni tehtiin "rescue" tarjous, jolla saitte pidettyä minut asiakkaana. Se tarjous oli teidän puolelta määräaikainen mutta minä olisin voinut siirtää numeron toisaalle. Kun sama numero on ollut käytössä pitkään, ei numeronvaihtokaan ole "mun juttu".
Jotenkin tuntuu, että jätän soittamatta asiakaspalveluun ja laitan numeronsiirron päälle toiselle operaattorille. Samalla kyllä menee useampi liittymä eteenpäin, mutta olo on kuin oravalla, jolla on iso käpy muttei yhtään hammasta.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Viestissä jonka lähetin, kerroin syyn miksi haluan yhteydenoton. Teillä olisi ollut mahdollisuus tehdä minulle tarjous liittymästä tuon kautta? Ainakin uskon niin. Sen mitä olen vakuutuksia joutunut kilpailuttamaan niin kaikki tarjoukset olen saanut joko mailiin tai yhtiön asiakaspalvelun kanavaan. Sieltä on sitten edetty tarjouksen hyväksyntään tai hylkäämiseen. Näin toimii myös pankit... En muista edes milloin olisin asioinut pankin tiskillä esimerkiksi laina-asioissa.
Toki viestikeskuksen kautta sinulle oltaisiin tarjous voitu laittaa. Sitä en osaa sanoa, miksi niin ei ole tehty.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Tänään Telian markkinointi lähestyi mainosviestillä, jossa linkki salaiseen liittymätarjoukseen. Tämän linkin aukaisin mielenkiinnosta todeten, että minulle tarjotaan jotain sellaista mitä en todellakaan tarvitse. Liittymä oli 5G ja jotain CMore katseluoikeutta hintaan 29€/kk.
Miksi määräaikaisuutta ei kannata pelätä? En todellakaan aio sitoa numeroa esimerkiksi vuodeksi yhdelle operaattorille. Viimeksi liittymääni tehtiin "rescue" tarjous, jolla saitte pidettyä minut asiakkaana. Se tarjous oli teidän puolelta määräaikainen mutta minä olisin voinut siirtää numeron toisaalle. Kun sama numero on ollut käytössä pitkään, ei numeronvaihtokaan ole "mun juttu".
Monesti pystymme tarjoamaan edullisempaa hintaa, jos kyseessä on määräaikainen sopimus. Samalla voit olla varma siitä, että kyseinen liittymäpaketti ja hinta on voimassa vuoden ajan. Ymmärrän kyllä, että määräaikaisuus ei kaikille sovi ja sitä varten on sitten olemassa nuo toistaiseksi voimassa olevat hinnat.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että jätän soittamatta asiakaspalveluun ja laitan numeronsiirron päälle toiselle operaattorille. Samalla kyllä menee useampi liittymä eteenpäin, mutta olo on kuin oravalla, jolla on iso käpy muttei yhtään hammasta.
Harmi kuulla, jos olet nyt aikeissa vaihtaa toiselle operaattorille. Mielellään kyllä asiakaspalvelusta katsottaisiin sinun liittymäpakettisi kuntoon ja niin, että se on sinulle toimiva ja sopiva.
@HannaMarikaL kirjoitti:
Määräaikaista sopimusta ei kuitenkaan kannata pelätä.
Kyllä kannattaa pelätä. Erityisesti nyt 1.2.2021 alkaen, kun Telia poisti sopimusehdoista asiakkaan oikeuden välittömään irtisanomiseen operaattorin muuttaessa sopimusehtoja.
Ei missään tapauksessa näillä hinnoilla pidä mennä lankeamaan määräaikaiseen sopimukseen. Ero ei-määräaikaisiin liittymiin on liian pieni.
@irritus kirjoitti:
Kyllä kannattaa pelätä. Erityisesti nyt 1.2.2021 alkaen, kun Telia poisti sopimusehdoista asiakkaan oikeuden välittömään irtisanomiseen operaattorin muuttaessa sopimusehtoja.
Toimitusehdoissamme sanotaan, että määräaikaista sopimusta ei ole oikeutta purkaa, mikäli sopimusehtoja muutetaan lainsäädännön muutoksen tai viranomaispäätöksen perusteella. Täältä löytyy meidän yleiset toimitusehdot, josta löytyy lisätietoa.
Hiukan pitää selventää, että kirjoitetaan samasta asiasta... Näyttää menevän puurot ja vellit sekaisin. @HannaMarikaL 🙂>
Minulle tarjottiin liittymää X hintaan vuoden määräaikaisella sopimuksella, jossa minulla ei ole oikeutta siirtää numeroa toisaalle. Tämän tyyppiseen sopimukseen en ole antamassa enää koskaan hyväksyntääni.
Aikaisempi sopimus, joka päättyy tällä viikolla oli sellainen, että operaattori sitoutuu tarjoamaan liittymän hintaan x tietyksi ajaksi ilman, että minulla on velvoitetta pitää numero Telialla.
En todellakaan halua herätä yöllä katsoakseni sängyn alle ja todeta, että siellä on...
Minun puolesta tämän viestiketjun voi toimittaa tietoon Telian markkinointiin. Minulle saa soittaa 🙂>
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Hiukan pitää selventää, että kirjoitetaan samasta asiasta... Näyttää menevän puurot ja vellit sekaisin. @HannaMarikaL 🙂>
Minulle tarjottiin liittymää X hintaan vuoden määräaikaisella sopimuksella, jossa minulla ei ole oikeutta siirtää numeroa toisaalle. Tämän tyyppiseen sopimukseen en ole antamassa enää koskaan hyväksyntääni.
Aikaisempi sopimus, joka päättyy tällä viikolla oli sellainen, että operaattori sitoutuu tarjoamaan liittymän hintaan x tietyksi ajaksi ilman, että minulla on velvoitetta pitää numero Telialla.
Ymmärrän, tällä hetkellä sinulla siis ilmeisesti on toistaiseksi voimassa oleva liittymäsopimus, jossa etuhinta on tulossa päätökseen. Toistaiseksi voimassa oleva liittymäsopimus mahdollistaa sen, että liittymätyyppiä voi halutessaan vaihtaa toiseksi tai esimerkiksi siirtää numero toisaalle.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Minun puolesta tämän viestiketjun voi toimittaa tietoon Telian markkinointiin. Minulle saa soittaa 🙂>
Tämän Yhteisön kautta emme pääse ollenkaan käsiksi asiakastietoihin, joten valitettavasti en pysty soittopyyntöä eteenpäin välittämään. Toivottavasti kuitenkin asiasi ratkeaa ja saat sinua parhaiten palvelevat ratkaisut liittymiesi osalta.
Elisa lähetti aamulla markkinointiviestin jonka mukana oli myös liittymätarjous. 150M netti, 24kk 19.90e sisältäen rajattomat puhelut + S ryhmän lahjakortti 50€. Eikä liittymä ole määräaikainen, joten sen puolesta voisi nukkua vähäisetkin unet rauhassa. 🙂>
Kotona tuo 150M toteutuu kun aamulla kokeilin nopeustestin B818:lla.
Katselin erään toisen viestiketjun kautta yhteystietoja asiakaspalveluun. En muistanutkaan, että palvelunumero on maksullinen, myös jonotusajalta.
Yhteystiedot . 😞>
Eilen kokeilin vielä chatissa asiaa viedä eteenpäin kirjautuneena asiakkaana, mutta ei tullut asia kuntoon. Annoin sitten keskustelun jälkeen suoran palautteen, johon liitin omat yhteystietoni. Minulle todettiin, parempaan emme pysty tätä kautta kun CMorekaan ei kiinnosta. Edelleen minulle tarjottiin määräaikaista liittymää vaikka kerroin heti alussa, että se ei ole vaihtoehto.
H u o k a u s.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Katselin erään toisen viestiketjun kautta yhteystietoja asiakaspalveluun. En muistanutkaan, että palvelunumero on maksullinen, myös jonotusajalta.
Yhteystiedot . 😞>
Yritysnumerot ovat tosiaan maksullisia. Niitä ovat yleensä 0102-0109-0201-0203-0208-029- ja 0301-0309 -alkuiset numerot joihin meidän asiakaspalvelunumerommekin kuuluu. Puhelu on normaalihintainen, mutta ei mene puhepaketista.
Eilen kokeilin vielä chatissa asiaa viedä eteenpäin kirjautuneena asiakkaana, mutta ei tullut asia kuntoon. Annoin sitten keskustelun jälkeen suoran palautteen, johon liitin omat yhteystietoni. Minulle todettiin, parempaan emme pysty tätä kautta kun CMorekaan ei kiinnosta. Edelleen minulle tarjottiin määräaikaista liittymää vaikka kerroin heti alussa, että se ei ole vaihtoehto.
H u o k a u s.
Edullisempi hinta on useimmiten mahdollinen määräaikaisissa sopimuksissa. Ja jos tuo määräaikaisuus on ehdoton ei, niin silloin vaihtoehtoja on vähemmän tarjolla. Ymmärrän toki että tämä harmittaa. Toivottavasti löydät nyt sinua miellyttävän ratkaisun ja asia hoituu parhain päin.
Liittymä asia saatiin maaliin tänään.
Tein numeronsiirron Elisalle ja kohta tuli puhelimeen Telialta tekstiviesti, että voimmeko soittaa. Annoin luvan... Ehdin käydä lounaalla ja kohta soi puhelin.
Kerroin syyn ja nämä eri käänteet miksi olen päättänyt siirtää numeron toisaalle. Hetken hiljaisuuden jälkeen sain hinnan, jolla olin valmis pitämään liittymän Telialla. Kerroin vielä, että en tarvitse 200M nettiä kun sitä en saa edes "kirkonkylällä". Sain uuden halvemman tarjouksen 150M netillä, jonka kesto on operaattorin puolelta 24kk ilman sitovaa määräaikaisuutta. Lisäksi vielä lahjakortti, jonka saan jouluun mennessä. Uusi kuukausihinta on edullisempi kuin päättynyt tarjous. Kuukausihinta on sellainen, että kilpailevat tarjoukset voin unohtaa hyvällä omallatunnolla.
Näin ollen olen tyytyväinen saamaani palveluun tässä loppusuoralla. Ainoat miinukset olivat maksullinen asiakaspalvelun numero, asian etenemättömyys chatissa ja Minun Telia palvelussa. Periaatteesta en soittanut asiakaspalveluun. Tekstiviestissä jonka sain oli ilmainen Telian myyntipalvelun numero, mutta itselleni sopi paremmin että asiakaspalvelusta soitetaan minulle.
Minulta tämä vaati nyt hiukan "motivoitumista", mutta onneksi minulle soittanut asiakaspalvelija oli alansa ammattilainen. Hän ymmärsi tarpeeni ja syyt päätökseen numeronsiirron osalta. Minulle ei onneksi tarjottu mitään CMorea yms, millä en tee mitään.
Tämä meni nyt näin. Win to Win tilanteessa voi olla vain tyytyväinen.
@Kuukkelinpuu kirjoitti:
Liittymä asia saatiin maaliin tänään.
Tein numeronsiirron Elisalle ja kohta tuli puhelimeen Telialta tekstiviesti, että voimmeko soittaa. Annoin luvan... Ehdin käydä lounaalla ja kohta soi puhelin.
Kerroin syyn ja nämä eri käänteet miksi olen päättänyt siirtää numeron toisaalle. Hetken hiljaisuuden jälkeen sain hinnan, jolla olin valmis pitämään liittymän Telialla. Kerroin vielä, että en tarvitse 200M nettiä kun sitä en saa edes "kirkonkylällä". Sain uuden halvemman tarjouksen 150M netillä, jonka kesto on operaattorin puolelta 24kk ilman sitovaa määräaikaisuutta. Lisäksi vielä lahjakortti, jonka saan jouluun mennessä. Uusi kuukausihinta on edullisempi kuin päättynyt tarjous. Kuukausihinta on sellainen, että kilpailevat tarjoukset voin unohtaa hyvällä omallatunnolla.
Näin ollen olen tyytyväinen saamaani palveluun tässä loppusuoralla. Ainoat miinukset olivat maksullinen asiakaspalvelun numero, asian etenemättömyys chatissa ja Minun Telia palvelussa. Periaatteesta en soittanut asiakaspalveluun. Tekstiviestissä jonka sain oli ilmainen Telian myyntipalvelun numero, mutta itselleni sopi paremmin että asiakaspalvelusta soitetaan minulle.
Minulta tämä vaati nyt hiukan "motivoitumista", mutta onneksi minulle soittanut asiakaspalvelija oli alansa ammattilainen. Hän ymmärsi tarpeeni ja syyt päätökseen numeronsiirron osalta. Minulle ei onneksi tarjottu mitään CMorea yms, millä en tee mitään.
Tämä meni nyt näin. Win to Win tilanteessa voi olla vain tyytyväinen.
Mukava kuulla, että lopulta sait sellaisen liittymäpaketin, joka palvelee juuri sinun tarpeitasi. Kiva myös kuulla, että jatkat edelleen meidän asiakkaana ja olet tyytyväinen. 🙂> Asioilla on yleensä tapana järjestyä ja onneksi tämäkin asia kääntyi parhain päin, vaikka pieniä pomppuja matkalla oli!
@Merja_J kirjoitti:
Puhelu on normaalihintainen, mutta ei mene puhepaketista.
010-, 020-, 029-, 030-, 039-, 071-, 073- ja 075-numeroissa ei edelleenkään ole mitään normaalia. Näillä puheluilla on pääsääntöisesti ikiomat epänormaalit hintansa. Esimerkiksi:
liittymätyyppi | normaalit kotimaanpuhelut | Telian ja Elisan asiakaspalvelut |
Telia Yhteys Rajaton 20 M – 1000 M | ― | 0,09 €/min |
Telia Yhteys Rajaton Lite | 0,07 €/min | 0,07 €/min |
Telia Prepaid | 0,066 €/min | 0,08 €/min |
Telia Kotinumero | 0,1166 €/puhelu + 0,0243 €/min¹ | 0,1166 €/puhelu + 0,0243 €/min |
Saunalahti Tarkka Perus | 0,069 €/min | 0,129 €/min |
Saunalahti Huoleton | ― | 0,129 €/min |
Saunalahti Prepaid | 0,066 €/min | 0,109 €/min |
Saunalahti Latausliittymä² | 0,066 €/min | 0,109 €/min |
Saunalahti Kotipuhelin | 0,1008 €/puhelu + 0,0101 €/min³ | 0,129 €/min |
Elisa Lankapuhelin | 0,06 €/min | 0,06 €/min |
Dna Rajaton | ― | 0,09 €/min |
Dna Super Prepaid | 0,066 €/min | 0,09 €/min |
Dna Kotiluuri | 0,07 €/min | 0,09 €/min |
― sisältyy perusmaksuun
¹ Kotimaan normaalit lankapuhelut. Kotimaan normaalit matkapuhelut Telia Kotinumerolla maksavat 0,1006 €/min.
² 1.11.2021 alkaen
³ Kotimaan normaalit lankapuhelut. Kotimaan normaalit matkapuhelut Saunalahti Kotipuhelimella maksavat 0,069 €/min.