Skip to main content

Vaihdoin liittymän telialle, koska sain vastaavan liittymän ja 50€ lahjakortin K-ryhmälle. Tai näin minulle luvattiin. Nyt kolme Telian laskua maksettuna odottelen vieläkin lahjakorttiani jota ei ole koskaan kuulunut. Jos tarjoukseen kuuluu lahjakortti olisi myös reilua toimittaa se asiakkaalle. Tuntuu kuin tahallaan yritettäisiin venyttää lahjakortin toimitusta kunnes asiakas unohtaa tämän. Huonoa toimintaa Telia!



 



 



edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

Hei @Banaani13 ja tervetuloa Yhteisöön. Mukavaa että löysit tiesi tänne 🙂> Lahjakortti pitäisi tulla siinä vaiheessa kun ensimmäinen lasku on maksettu. Kortit lähetetään aina keskitetysti kuun vaihteessa mutta nytpä näyttää siltä että sinun korttisi on pahasti myöhässä jos olet jo kolme laskua ehtinyt maksaa. Täällä Yhteisössä emme pääse asiakastietoihisi käsiksi, joten asiaasi ei tätä kautta päästä edistämään, mutta jos tulet juttelmaan kanssamme chattiin telia.fi -sivujen kautta niin kollegat siellä laittavat asiasi selvitykseen. Telia.fi -sivustolle kannattaa kirjautua esimerkiksi verkkopankkitunnuksella, niin sinut saadaan tunnistettua ja asian hoitaminen on tällöin sujuvampaa. 


Otin liittymän, itseasiassa 3 liittyää, lokakuun alusta alkavaksi ja luvattiin 30euron lahjakortit Citymarketiin (tai K-ryhmään). Kortteja ei ole edelleenkään postitettu. Otin asiakaspalveluun yhteyttä, josta todettiin, että HUPS, jäänyt jostain syystä lähettämättä. Lopulta vastattiin, että huhtikuun lopussa postitetaan minulle LIDL:n lahjakortit.  Aivan Telian *******usta näillä lahjakorteilla asiakkaiden kalastelua. Todellakin odottavat asiakkaan unohtavan luvatut lahjakortit. Tässäkin kyse on 90eurosta rahaa. En saanut vastausta, että mitä jos jättäisin vaan heidän laskustaan samalla tavalla 90e maksamatta. Maksaisin joskus, jos joku sattuisi kyselemään, mutta tietenkin ilman mitään korkoja ja muita ylimääräisiä maksuja. Tässäkin tapauksessa lupaukset petettiin. 



@PITIK76@HOTMAIL.COM  kirjoitti:


Otin liittymän, itseasiassa 3 liittyää, lokakuun alusta alkavaksi ja luvattiin 30euron lahjakortit Citymarketiin (tai K-ryhmään). Kortteja ei ole edelleenkään postitettu. Otin asiakaspalveluun yhteyttä, josta todettiin, että HUPS, jäänyt jostain syystä lähettämättä. Lopulta vastattiin, että huhtikuun lopussa postitetaan minulle LIDL:n lahjakortit.  Aivan Telian *******usta näillä lahjakorteilla asiakkaiden kalastelua. Todellakin odottavat asiakkaan unohtavan luvatut lahjakortit. Tässäkin kyse on 90eurosta rahaa. En saanut vastausta, että mitä jos jättäisin vaan heidän laskustaan samalla tavalla 90e maksamatta. Maksaisin joskus, jos joku sattuisi kyselemään, mutta tietenkin ilman mitään korkoja ja muita ylimääräisiä maksuja. Tässäkin tapauksessa lupaukset petettiin. 






 



Heippa @PITIK76@HOTMAIL.COM ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan! 



 



Olet tosiaan myös joutunut odottelemaan kohtuuttoman kauan liittymäkampanjaan kuuluneita lahjakortteja. Hyvä kuitenkin että olit asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme ja sieltä selkeästi on laitettu nyt asiaa eteenpäin. 



 



Voin kuitenkin vakuuttaa, ettei tässä ole kysymys mistään huijauksesta tai siitä, että luotamme asiakkaidemme unohtavan liittymien kaupanpäälliset. Ei ole meidänkään etujemme mukaista aiheuttaa tyytymättömyyttä ja mielipahaa puuttumaan jääneistä lahjakorteista, tai myöhässä tulevista. Syitä myöhästymiselle on vaikea arvailla, mutta esimerkiksi mahdolliset muutokset tai päivitykset liittymälle voi olla yksi syy. Mutta näitä tosiaan voidaan tarkistella aina kattavammin asiakaspalvelun kautta kun näemme tarkemmat tiedot kampanjasta asiakastietojesi kera. 



 



Suuret pahoittelut vielä myöhässä tulevista lahjakorteista! 


No, tässä tapauksessa ei mitään muutoksia ollut, jotka olisivat selittäneet unohduksen. Edelleen kyseenalaistan, miksi Telialla on oikeus jättää maksamattta (tai maksaa 5-6kk sovitun jälkeen) ilman mitään hyvitystä, mutta kuluttajalla ei ja lopulta vaihtaa kokonaan tuote toiseen. 



@PITIK76@HOTMAIL.COM  kirjoitti:


No, tässä tapauksessa ei mitään muutoksia ollut, jotka olisivat selittäneet unohduksen. Edelleen kyseenalaistan, miksi Telialla on oikeus jättää maksamattta (tai maksaa 5-6kk sovitun jälkeen) ilman mitään hyvitystä, mutta kuluttajalla ei ja lopulta vaihtaa kokonaan tuote toiseen. 






Nyt on vaikea sanoa, mitä tässä on tarkalleen ottaen tapahtunut ja minkä vuoksi et ole lahjakortteja saanut viime vuoden puolella, kun liittymät olet tilannut silloin. Kyseessä voi olla inhimillinen erehdys ja kuten @SannaMKoo tuossa aikaisemmin sanoi, asiakaspalvelun kautta asiaa voidaan selvittää tarkemmin. Se miksi K-Ryhmän lahjakortti on nyt vaihtunut LIDL:n korttiin johtuu siitä, että noita K-Ryhmän kortteja ei meillä enää ole. 


Vastaa