Hei. Minulle on kahteen kertaan luvattu lähettää kustannusarvio kaapeli-tv:n toimittamisesta omakotitaloomme. Viimeisestä yhteydenotosta on viikkoja aikaa. Kauan näissä yleensä mene, että tieto saadaan asiakkaalle?
Parisen viikkoa noissa yleensä ottaa, joten vaikuttaa nyt siltä että tuossa on jotain kummallista ja mielellämme perehdymme tähän tarkemmin!
Onko sulla jo entuudestaan meidän liittymiä tai palveluita käytössä? Jos kyllä, jätätkö meille palvelupyynnön täällä.
Kerro palvelupyyntöön asiasi ja osoitetiedot joita kysely koskee.
Jollei entuudestaan löydy meidän palveluita, voit jättää yhteydenottopyynnön.
Ok, kokeillaan kolmas kerta :)
Aika hiljaista on edelleen. Palvelupyyntön ei ole vastattu. En halua olla marisija, mutta aika heikkoa on nyt aspa. ?
No jopas tällä kestää!
Yleensä tuo aika on noilla rakennusmaksukyselyiden vastauksilla sen n. pari viikkoa.
Voi olla että vastaus tuohon rakennusmaksukyselyyn onkin jo tullut, mutta jostain syystä sitä ei vielä sinulle päin ole ehditty tuomaan tai tuossa on jokin kommunikaatiokatkos tapahtunut.
Voisit kysäistä vaikkapa Chatista tai noilla aiemmin mainitsemillani keinoilla tuon vastauksen perään. :)
Eihän näitä tietenkään pitäisi joutua perästä kyselemään missään tilassa, mutta täällä Yhteisössä on hyvin vaikea tätä syvemmin tutkia, sillä emme noihin asiakastietoihin pääse täällä perehtymään.
En lähde jonottamaan enää chattiin. Sieltä on jo pariin otteeseen luvattu toimittaa kustannusarvio. Antaa olla. Melko noloa etten sanoisi.
@Osku kirjoitti:
En lähde jonottamaan enää chattiin. Sieltä on jo pariin otteeseen luvattu toimittaa kustannusarvio. Antaa olla. Melko noloa etten sanoisi.
Laitoin tiedustelua yleisellä tasolla näiden rakennusmaksukyselyiden vastauksien kestosta. Voi olla että jotain lisäselvityksiä tehdään vielä jolloin vastauksen saanti on viivästynyt. Toivon että saat sen pikimmiten!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.