Skip to main content

Ehdottaisin, että jos sulta katoaa/varastetaan puhelin ja SIM-kortti niin sen pystyisi sulkemaan Minun Telia kautta tietokoneella sekä Minun Telia sovelluksella. Eihän asiakkaal oo puhelnta millä soittaa asiakaspalveluun ja ilmoittaa että nyt on SIM-kortti kadonnu. Ja harvoin tulee silleen et pystyis lainaa puhelinta.



 



Minun Teliasta voisi sulkea kadonneen/varastetun SIM-kortin ja tilaa uuden.



 



Edit SannaMKoo: Siirretty keskusteluketju toiseen aihealueeseen

Hei! 



 



Ainakin selaimen kautta liittymän tilapäinen sulkeminen onnistuu jo tälläkin hetkellä. Palveleeko tuo sitä mitä ajattelit vai oliko mielessä jotain muuta?


Huomenta! Kyllä itsepalveluna myös Minun Telia -sovelluksen kauttakin onnistuu liittymän sulkeminen tilapäisesti. Mene sovelluksessa? "Liittymäsi ja palvelusi" > Liittymän valinta jota asia koskee > lopuksi vierittä alas kohtaan "Työkalut' ja täppää "Sulje liittymä tilapäisesti".



Omilla Sivuilla suunnilleen samanlainen ja tarvittaessa 24/7 chat palvelee myös Facebookissa ?



 





 



 



Lisätiedot:



https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/puhelin-sim-kortti-kadonnut-varastettu



 



@Sekunti@  kirjoitti:

Huomenta! Kyllä itsepalveluna myös Minun Telia -sovelluksen kauttakin onnistuu liittymän sulkeminen tilapäisesti. Mene sovelluksessa? "Liittymäsi ja palvelusi" > Liittymän valinta jota asia koskee > lopuksi vierittä alas kohtaan "Työkalut' ja täppää "Sulje liittymä tilapäisesti".

Omilla Sivuilla suunnilleen samanlainen ja tarvittaessa 24/7 chat palvelee myös Facebookissa ?


Niinpä.

 

Taitaa vain olla niin , että jos puhelin katoaa / varastetaan , niin siinä menee mukana myös se Minun Telia sovellus. Lainalaitteella sen sovelluksen käyttö ei aina onnistu eikä puhelimen käyttö ylipäätään , kun sitä ei ole.

 

Minusta on tärkeintä , että itsepalveluna voi sulkea liittymän ihan puhelimesta riippumatta , siis  tietokoneella Omissa palveluissa. Ja sehän kyllä on mahdollista jo nyt.


Tietokoneella sulkeminen onnistuu myös :smileyhappy:



Oikea kohta löytyy jos kirjaudut asiakassivuille täältä, ja kirjautumisen jälkeen klikkaat nimestäsi -> Liittymäni ja palveluni -> Klikkaa puhelinnumerosta minkä haluat sulkea -> Sulje liittymä tilapäisesti.



 



Samasta paikasta liittymän saa myös auki, jos puhelin löytyykin! 



 



 






Niin @kustaa1967, liittymän sulkeminen onnistuu Omilla Sivuilla osoitteessa telia.fi/kirjaudu kirjautumalla mobiilivarmenteella, pankkitunnuksilla tai Telia-tunnuksella. Ei ole väliä minkä laitteen selaimella kunhan nettiyhteys on käytössä. Minun Telia -sovelluksen voi asentaa valmiiksi minne sen haluaa esim. jos kotona on vaikkapa Android- ja/tai iOS-tabletti niin hoituu näppärästi kadonneen/varastetun laitteen liittymän sulkeminen muutamalla täppäyksellä jonne on jo valmiiksi kirjautunut sisään :smileyvery-happy:



 



Valinnanvaraa siis on...





  • Minun Telia -sovellus 


  • Selaimella osoitteeseen www.telia.fi/kirjaudu (24/7 chat on tarvittaessa apuna)




 





  • Puhelimitse Telian asiakaspalvelun kautta


  • Vierailemalla Telia Kaupassa




 



@Sekunti@  kirjoitti:


Niin @kustaa1967, liittymän sulkeminen onnistuu Omilla Sivuilla osoitteessa telia.fi/kirjaudu kirjautumalla mobiilivarmenteella, pankkitunnuksilla tai Telia-tunnuksella. Ei ole väliä minkä laitteen selaimella kunhan nettiyhteys on käytössä. Minun Telia -sovelluksen voi asentaa valmiiksi minne sen haluaa esim. jos kotona on vaikkapa Android- ja/tai iOS-tabletti niin hoituu näppärästi kadonneen/varastetun laitteen liittymän sulkeminen muutamalla täppäyksellä jonne on jo valmiiksi kirjautunut sisään :smileyvery-happy:

 

Valinnanvaraa siis on...

 

  • Puhelimitse Telian asiakaspalvelun kautta
  • Vierailemalla Telia Kaupassa

 


Että silleen. :smileyhappy:

 

Kustaa on kyllä tietoinen asiasta. Tarkoitinpahan edellä vain sitä , että tuo Omien sivujen palvelu lienee se paras , kun se ainoa mobiililaite häviää ja Telia kauppaan on matkaa tuhottomasti.


Vastaa