Skip to main content

Käsittelemme tilaustasi

  • February 8, 2016
  • 4 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Omilla sivuilla Sonera viihteessä on tullut ilmoitus: "Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilaus on käsitelty." yrittäessäni tilata uusia kanavapaketteja. Tätä on jatkunut jo pari viikkoa, koska tämä "Tilauksen käsittely" on valmis?

4 kommenttia

PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • February 8, 2016

Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

 

- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista


tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • February 8, 2016
Mulla ollut kanssa pidemmän aikaa samaa ongelmaa, jatkunut noin pari kuukautta. Yhden vikailmoituksen tein asiasta, mutta ei ole mitään kuulunut asian suhteen. Täytyy itsekin olla uudelleen vikapalveluun yhteydessä.

NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • February 9, 2016

Tuollainen tilanne ei oikeastaan vaadi vikapalvelun käsittelyä, vaan asiakaspalvelu pystyy hoitamaan jumissa olevat tilaukset eteenpäin. Asiakaspalveluun saa yhteyden omien sivujen chatissa tai twitterissä tai facebookissa. 


  • Savumerkittäjä
  • February 9, 2016

Täällä reilut pari viikkoo herjannut Omat Sivut samaa. 

 

Useita kertoja asiakaspalveluun yhteydessä, eikä asialle voi sieltä käsin tehdä mitään, eikä tiedetä kauanko vielä kestää.

Asia on kuulemma laitettu eteenpäin. Pahoitellaan ja toivotaan että asiat korjaantuis nopeesti. 

 

Sitä ennen kaksi kertaa sanottu asiakaspalvelusta, että kun teet nämä ja nämä asiat, niin homma pitäisi toimia seuraavana päivänä. Ei auttanut. 

 

Kyse on siis pelkästä nettiliittymän päivityksestä.