Vierailin Telian Raision myymälässä perjantaina 20.12.19. Olin ostamassa NHL20 -playstation -peliä joululahjaksi.Luulin, että niitä myydään Telian myyntipisteessä. Myyjä (nuori mies) sanoi, että ei toki niitä täällä myymälässä ole, vaan ne tilataan tässä ja saapuu sitten jouluaatoksi kyllä valitsemaani Postin pisteeseen. Päivittelin, että eihän se millään voi enää ehtiä, jolloin nuori miesmyyjä ylimieleiseen sävyyn tokaisi, että "kaikki ennen kello 18 tilatut ehtivät aivan varmasti". Kello oli tuolloin noin 14. No, tuliko peli ajoissa? Tänään, 27.12. sain s-postiviestin Telialta "Tilauksesi on nyt pakattu"!Voitte kuvitella, mikä pettymys oli pojalla aattona, kun päälahjaa ei sitten ollutkaan. Vaadin korvausta katteettomasta lupauksesta. Meillä on neljä puhelinliittymää Telialta, ja käyn ne irtisanomassa tämän tapauksen vuoksi. Minulla olisi todellakin ollut aikaa hankkia peli muualta, mutta miesmyyjän oltua suorastaan kyllästyneen varma pelin ehtimisestä, tein virheen ja uskoin häneen.
Edit SannaMKoo: Siirretty toiseen aihealueeseen