@Qsela kirjoitti:
Tämän laajakaistaliittymäsopimuksen tehdessäsi saat kaupanpäälliseksi Logitech G Pro X Lightspeed langattomat pelikuulokkeet (arvo 199,00 €). Kuulokkeet toimitetaan laskutusosoitteeseesi viikon 28 aikana, jos laajakaistasopimus on edelleen voimassa.
sopimus on voimassa.
Nyt mennään viikkoa 31. Ei mitään yhteydenottoa..miten edetään?
Onpas kyllä kumma, jos kuulokkeista ei ole vieläkään kuulunut mitään. Milloit olit tehnyt laajakaistatilauksesi? Olihan tilaus tehty verkkokauppamme kautta itsepalveluna?
Täältä kautta emme valitettavasti pääse katsomaan asiakastietojasi tarkemmin, joten laajempaa selvitystä varten suosittelisin olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä. Sieltä pystymme tarkastelemaan tilaustasi ja selvittämään, mikä on kuulokkeiden tilanne.
"Kiitos viestistäsi. Laitoin kyselyä asiasta laitepuolelle. Ilmoitan sinulle tänne kun saan vastauksen. Mukavaa kesäpäivän jatkoa! // Pirita (10.8.2021)
Tässä eilinen yhteydenottoni:
"10 päivää kulunut eikä mitään yhteydenottoa! Virallisessa tilausvahvistuksessa lukee, että tähän liittymään kuuluu ko.kuulokkeet! Nyt asia kuntoon siellä päässä ja nopeasti! "
Miten edetään? Onko vinkkejä nopeaan ratkaisuun ja pystyykö yhteisö vaikuttamaan tähän ylipitkään käsittely / toimitusaikaan?
Teen maanantaina virallisen reklamaation jonka jälkeen olen yhteydessä kuluttajasuojaan!
-Qsela-
@Qsela kirjoitti:
"Kiitos viestistäsi. Laitoin kyselyä asiasta laitepuolelle. Ilmoitan sinulle tänne kun saan vastauksen. Mukavaa kesäpäivän jatkoa! // Pirita (10.8.2021)
Tässä eilinen yhteydenottoni:
"10 päivää kulunut eikä mitään yhteydenottoa! Virallisessa tilausvahvistuksessa lukee, että tähän liittymään kuuluu ko.kuulokkeet! Nyt asia kuntoon siellä päässä ja nopeasti! "
Miten edetään? Onko vinkkejä nopeaan ratkaisuun ja pystyykö yhteisö vaikuttamaan tähän ylipitkään käsittely / toimitusaikaan?
Teen maanantaina virallisen reklamaation jonka jälkeen olen yhteydessä kuluttajasuojaan!
-Qsela-
Hyvä, että otit asiakaspalveluun yhteyttä! Täällä Yhteisössä ei pystytä vaikuttamaan tuohon käsittelyaikaan eikä toimitusaikaan. Suosittelisin odottamaan, että asiakaspalvelu vastaa yhteydenottoosi tai sitten soitat asiakaspalveluumme tai laitat viestiä chatissa, niin päästään katsomaan tuota tilannetta tarkemmin uudemman kerran. Asiasi voi olla vielä käsittelyssä, kuten asiakaspalvelijamme on sinulle luvannutkin. Voit silti olla yhteyksissä aspaan ja kysellä, missä selvityksen kanssa mennään.