Minulla oli tullut laitetilaukseen jostain syystä (joko minun tai teidän virhe) postinumero puhelinnumeron sijaan. Siksi en ole saanut koskaan postilokeron avautumiskoodia. Kun asia selvisi minulle, olen ollut kaksi kertaa chatin kautta ja kerran puhelimella yhteydessä teihin, jotta saisin Postin ohjeiden mukaisesti teidän tavaroiden nettikaupan lähettämöä ilmoittamaan Postille minun oikean puhelinnumeroni. Asia on luvattu hoitaa, mutta mitään ei ole tapahtunut. Minulle ei ole annettu itselleni lähettämön puhelinnumeroa eikä muitakaan yhteystietoja, jotta olisin voinut itse hoitaa asiaa. Nyt:
- toivottavasti saan luvatusti rahani takaisin tililleni, kun lähetys palautuu teille (luvattu chatissä)
- teidän olisi aika kehittää sivuillenne palvelu, jossa asiakas voisi itse ilmoittaa muuttuneen puhelinnumeronsa lähettämöön jatkotoimenpiteitä varten (joku linkki sivuilla hoitaisi asian)
Asia on vienyt minulta kohtuuttomasti aikaa eikä sitä ole voinut hoitaa lainkaan, kuten sen olisi pitänyt hoitua. Jos minulle tulee tästä isompia taloudellisia harmeja, siirryn kokonaan toisen operaattorin asiakkaaksi. Tilaukset saavat olla tässä.