Jätin vanhan puhelimeni liiikkeeseen 26.11., jossa myyjä kertoi että valitettavasti saman päivän aikana asia ei vielä rekisteröidy. Itselle asia oli siinä vaiheessa ihan ok, koska kello oli kuitenkin jo lähemmäs sulkemisaikaa.
Muutaman arkipäivän jälkeen ihmettelin, miksen ole saanut mitään kirjallista vahvitusta prosessin aloittamisesta. Näin asiakkaan näkökulmasta olisi mukavaa saada edes joku vahvistus siitä, että olet vanhan laitteesi jättänyt johonkin ja se prosessissa etenee.
10.12. kysyin chatin kautta, missä laite menee - koska mitään ei ollut vielä kuulunut mistään suuntaa. (Jätetään tällä kertaa aspan vastaukset ruotimatta, tyhmä aasiakas ei ollult osannut lukea Telian sivuilta että kierrätysedun prosessin vaiheista asiakas ei tyypillisesti saa mitään tietoa)
Mutta palataan tähän kierrätysedun prosessiin: hyvä jos joku tietää missä nämä laitteet menevät, niitä kun varmasti on useita laitteita prosessissa kiertämässä. Asiakkaan näkökulmasta katsottuna tämä on täysin pimennossa olemista, koska tämä nyt saattaa kestää pari viikkoa ja googlettamisen mukaan jopa kuukausia. Missään vaiheessa kuitenkaan tätä asiaa ei esim. liikkeessä mainittu, kerrottiin kyllä summa mitä saan kierrätettävästä laitteesta. Tässä vaiheessahan on jo iskenyt epäilys, että onko kuitenkaan sekään summa paikkansa pitävä näin mystisessä asiassa? Minullahan ei ole nyt mitään vahvistusta mistään, että mikä summa minulle on siitä laitteesta luvattu.
Olisikohan tässä asiassa mahdollisesti jotain parantamisen varaa?
