Skip to main content

Miten voi olla mahdollista että vanhoille asiakkaille tarjotaan kalliimpaa liittymää omaliittymät sivuilla kuin soneran kaupan sivuilla?

 

Olisi pitänyt ostaa sonerakaupasta liittymä eikä mennä rekisteröintiin kun löin nettipiuhan seinään.Haluaisin nopeamman liittymän mutta kaupasta ei onnistu ostamaan 50M 4.9e/kk vaan pitää ostaa 14.9e/kk omilta sivuilta.Entisenä Elisan asiakkaana en törmännyt tällaiseen eriarvoiseen kohteluun vaan kaikki tarjoukset oli hyödynnettävissä myös vanhoilla asiakkailla.

Koska toisesa tarjoushinnat ja toisessa ei? Olisiko siinä? Saat tarjoushinnan kyllä kunhan kysyt tarpeeksi ja neuvottelet. Tarjoukset ovat kyllä käytettävissä kunhan käytät... 



 



Tiskinalta ja tarjoushinnoitteluja ei neuvotella robotin kanssa...


Hinnoista päätellen kiinteistöllä on sopimus laajakaistaliittymistä Soneran kanssa. Näissä tapauksissa Omat Sivut näyttävät nopeusvaihtoehdot ja hinnat väärin.

 

Saat kyllä saatavuushaun tarjoaman liittymän, mutta se pitää tilata asiakaspalvelusta.

 

Tarjouksista ei siis ole kyse.



@pks99 kirjoitti:


Miten voi olla mahdollista että vanhoille asiakkaille tarjotaan kalliimpaa liittymää omaliittymät sivuilla kuin soneran kaupan sivuilla?



 



Olisi pitänyt ostaa sonerakaupasta liittymä eikä mennä rekisteröintiin kun löin nettipiuhan seinään.Haluaisin nopeamman liittymän mutta kaupasta ei onnistu ostamaan 50M 4.9e/kk vaan pitää ostaa 14.9e/kk omilta sivuilta.Entisenä Elisan asiakkaana en törmännyt tällaiseen eriarvoiseen kohteluun vaan kaikki tarjoukset oli hyödynnettävissä myös vanhoilla asiakkailla.






Moi @pks99 ja tervetuloa Klaaniin! Kuten @irritus jo tuossa vastailikin niin sinulla taitaa tosiaan olla siellä kiinteistösopimus. Silloin hinnat eivät näy oikein Omien Sivujen kautta. Kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluun joko soittamalla tai sitten Omien Sivujen kautta viestiä Chattiin niin saat asian kuntoon ja oikeanhintaisen liittymän voimaan.


Vastaa