Kurkkasin kerran foorumin pääsivua. Jokaisessa otsikossa oli EI sana, aika masentavaa…
Minut pistettiin aikoinaan kurssille, jonka nimi oli muistaakseni “NOfuckingNO”, tai joitain sinnepäin. USA lähtöinen koulutus, jossa opeteltiin ilmaisemaan asiat positiivisen kautta, käyttämättä kielteisiä sanoja.
On aika vaikea antaa palautetta käyttämättä negaatiota; huono, pas*a, kelvoton, vaihdan kilpailijalle tms.
Häädin kuitenkin sisäisen angrybirdini tällä kurssilla, mikä olikin sen ainoa anti. Opin mm. kiittämään kun saan hyvää palvelua. En räjähdä huonolle palvelulle, totean vain; “palvelun laadussa olisi toivomisen varaa”, tai “ kiitos kun sain olla asiakkaanne, vaikka palvelu olisi voinut olla parempaa”
No, vaimon RingConn älysormuksen akku alkoi reistailemaan. Illalla kun latasi, niin aamulla oli 20% energiaa jäljellä, somuksessa.. Otin oireesta näytönkopiot, etsin tilausnumeron ja marssimme meitä lähinnä olevaan Telia myymälään muka valittamaan. Myyjä kirjasi tiedot koneelle ja ilmoitti uuden sormuksen tulevan postitse muutaman päivän sisään. Sormus tuli seuraavana päivänä. Kiitos!

