Skip to main content

Kiitos takuumenettelystä Telia

  • November 3, 2025
  • 1 kommentti
  • 100 katselukertaa

jokeri59
Irkkaaja
Forum|alt.badge.img+5

Kurkkasin kerran foorumin pääsivua. Jokaisessa otsikossa oli EI sana, aika masentavaa…

Minut pistettiin aikoinaan kurssille, jonka nimi oli muistaakseni “NOfuckingNO”, tai joitain sinnepäin. USA lähtöinen koulutus, jossa opeteltiin ilmaisemaan asiat positiivisen kautta, käyttämättä kielteisiä sanoja.

On aika vaikea antaa palautetta käyttämättä negaatiota; huono, pas*a, kelvoton, vaihdan kilpailijalle tms.

Häädin kuitenkin sisäisen angrybirdini tällä kurssilla, mikä olikin sen ainoa anti. Opin mm. kiittämään kun saan hyvää palvelua. En räjähdä huonolle palvelulle, totean vain; “palvelun laadussa olisi toivomisen varaa”, tai “ kiitos kun sain olla asiakkaanne, vaikka palvelu olisi voinut olla parempaa”

No, vaimon RingConn älysormuksen akku alkoi reistailemaan. Illalla kun latasi, niin aamulla oli 20% energiaa jäljellä, somuksessa.. Otin oireesta näytönkopiot, etsin tilausnumeron ja marssimme meitä lähinnä olevaan Telia myymälään muka valittamaan. Myyjä kirjasi tiedot koneelle ja ilmoitti uuden sormuksen tulevan postitse muutaman päivän sisään. Sormus tuli seuraavana päivänä. Kiitos!

 

1 kommentti

Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • November 3, 2025

No, vaimon RingConn älysormuksen akku alkoi reistailemaan. Illalla kun latasi, niin aamulla oli 20% energiaa jäljellä, somuksessa.. Otin oireesta näytönkopiot, etsin tilausnumeron ja marssimme meitä lähinnä olevaan Telia myymälään muka valittamaan. Myyjä kirjasi tiedot koneelle ja ilmoitti uuden sormuksen tulevan postitse muutaman päivän sisään. Sormus tuli seuraavana päivänä. Kiitos!

Kiitos mukavasta palautteesta ja onpa hienoa kuulla, että laitteen takuuvaihto sujui muitta mutkitta! Laitteiden huoltoon liittyvissä asioissa toimimme laitevalmistajan ohjeiden mukaisesti, ja tässä tapauksessa ohjeistus sekä prosessi on ollut ilmeisen asianmukainen.

Laitevalmistajan myöntämä takuu kattaa korjaukset silloin, kun laitetta on käytetty takuuohjeiden mukaan. Takuu ei kata esimerkiksi laitteen putoamisesta, kastumisesta tai muusta väärästä käytöstä johtuvia fyysisiä vikoja. Tämä päätös uuden laitteen toimittamisesta meni selkeästi akun toimimattomuuden piikkiin. 👍