Osoitteenmuutokseni väestötietojärjestelmään rekisteröitiin 10.8. Väestötietorekisterissä (DVV) on siis jo uusi osoitteeni, mutta Telialle se ei jostain syystä vaan meinaa päivittyä.
Yksi asiakaspalvelija arvioi, että päivittymiseen voi mennä muutama päivä, toinen puhui jopa viikoista. Neuvoivat, että kannattaa soitella asiakaspalveluun parin päivän välein ja kysellä tilannetta. Eli että soittelen, jonottelen ja maksan puhelusta vain sen takia, että saisin tietää, onko osoitteenmuutokseni rekisteröity vai ei... Päivittääkö Telia tietokantansa väestötietojärjestelmän kanssa tosiaan näin harvoin??
Vanhalla osoitteellani en saa avattua itselleni kotilaajakaistaa. Tilanne on harmilinen, sillä minulla on etätyövelvoite. Yksi asiakaspalvelija neuvoi ostamaan "odotteluajaksi" prepaidin. Kiitos neuvosta.
Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia ja miten ne on selvitetty?
---
Muokkaus SonjaNii: Muokattu hieman otsikkoa