Skip to main content

Miten kirjoitan asiakaspalvelulle Minun Telia palvelussa? Asiani olisi koskenut laskutusta. Nykyään näissä palveluissa osataan piilottaa palvelut hyvin. Niinpä tulin tänne kysymään.

Muokattu SaJoonas: Täsmennetty otsikkoa


@H4rry  kirjoitti:

Miten kirjoitan asiakaspalvelulle Minun Telia palvelussa? Asiani olisi koskenut laskutusta. Nykyään näissä palveluissa osataan piilottaa palvelut hyvin. Niinpä tulin tänne kysymään.


Hei,

 

Hyvä ja oikea paikka kysyä! Näyttää siltä, että yhteydenottolomake on pois käytöstä. Sitä ei ainakaan tällä sivulla enää ole, vaan todetaan yhteydenottojen ruuhkautuneen.

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Vaihtoehtoisia tapoja on esimerkiksi chatin käyttäminen. Se onnistuu kirjautumalla Telian sivuille ja käyttämällä selaimen oikeassa reunassa olevaa chat-nappia.


Hei @H4rry !

Varmaan parhaiten nyt saat chatin kautta yhteyttä asiakaspalveluun, viestipalvelu muuten on ruuhkautunut lakon takia joka päättyi vasta. Chatissa pääset viestimään asiakaspalvelijalle kun olet ensin vastannut chattibotin muutamaan kysymykseen ja valitset lopuksi : Ei mikään näistä.

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot 


Vastaa