Miten kirjoitan asiakaspalvelulle Minun Telia palvelussa? Asiani olisi koskenut laskutusta. Nykyään näissä palveluissa osataan piilottaa palvelut hyvin. Niinpä tulin tänne kysymään.
Muokattu SaJoonas: Täsmennetty otsikkoa
@H4rry kirjoitti:Miten kirjoitan asiakaspalvelulle Minun Telia palvelussa? Asiani olisi koskenut laskutusta. Nykyään näissä palveluissa osataan piilottaa palvelut hyvin. Niinpä tulin tänne kysymään.
Hei,
Hyvä ja oikea paikka kysyä! Näyttää siltä, että yhteydenottolomake on pois käytöstä. Sitä ei ainakaan tällä sivulla enää ole, vaan todetaan yhteydenottojen ruuhkautuneen.
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Vaihtoehtoisia tapoja on esimerkiksi chatin käyttäminen. Se onnistuu kirjautumalla Telian sivuille ja käyttämällä selaimen oikeassa reunassa olevaa chat-nappia.
Hei @H4rry !
Varmaan parhaiten nyt saat chatin kautta yhteyttä asiakaspalveluun, viestipalvelu muuten on ruuhkautunut lakon takia joka päättyi vasta. Chatissa pääset viestimään asiakaspalvelijalle kun olet ensin vastannut chattibotin muutamaan kysymykseen ja valitset lopuksi : Ei mikään näistä.
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.