Skip to main content

Olen uusi Telian liittymäasiakas ja törmäsin siihen, että Telian serveriltä eivät sähköpostit mene aina perille gmail-osoitteisiin. Telia on joskus myöntänytkin ongelman: https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1516604419949

Tuossa häiriötiedotteessa kehoitetaan ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos ongelmaa vielä ilmenee. Mihin ihmeen asiakaspalveluun??? Telialla ei ole sellaista. Saat jutella botin kanssa (naurua) tai soittaa maksulliseen numeroon (en todellakaan soita). Siellä joku kehoittaa todennäköisesti buuttaamaan koneen. Tuli vissiin valittua väärä liittymän tarjoaja.

Hei @Jukkatopias ja tervetuloa Telian yhteisöön!



 



Kyllä asiakaspalvelu on olemassa. Täältä löytyy yhteystiedot : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot



 



Täältä maksuton vaihtoehto : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Kiitos kiisseli67:lle nopeasta vastauksesta ja linkistä, jolla pystyi lähettämään viestin jonnekin. Saa nähdä milloin vastataan. Kyseistä kaavaketta ei tunnin selailulla voinut löytää. Sisään joutuu lisäksi kirjautumaan uudelleen noin joka toisen sivun jälkeen, uskomatonta kökköyttä. Tuo varsinainen asiakaspalvelun yhteystietosivu on varsinainen vitsi. Sainhan tällä yhteisöviestittelyllä kuitenkin lukuisia papukaijamerkkejä ja sekös tekee iloiseksi. Hah.


Toivottavasti jo ensiviikolla tulisi vastauksia ;)


Vastaa