Laajakaistaliittymäni suljettiin kesällä 2018, maksamattoman laskun takia. Maksoin avoimet laskut ja olin yhteydessä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta kerrottiin, että liittymä aukeaa kunhan maksut kirjautuvat Telialle. Seuraavassa laskussa minulta oli peritty 39e Pika-avausmaksua. En pyytänyt liittymälleni pika-avausta, eikä minulle kerrottu että siitä tulisi veloitusta.
Lähetin syksyllä 18 kirjallisesti reklamaation tuosta 39e osasta laskussani, koska en löytänyt mitään kanavaa, jotta olisin voinut tehdä sen sähköisesti. Kirjeeseeni ei koskaan vastattu. Maksoin laskuni normaalisti, mutta tuon 39e jätin maksamatta.
Nyt tammikuussa 2019 saavuin kotiin matkalta, ja huomasin että laajakaistani on suljettu. Soitto asiakaspalveluun, ja he kertoivat että se johtuu tuosta 39e saatavasta. He huomasivat että asia on riitautettu, mutta että saisin liittymäni auki, minun tulisi maksaa joko 15e(?) tai 39e avausmaksua ?!?!?!?! Viikonloppu oli tulossa, joten suostuin maksuun. Jätin myös soittopyynnön asiakaspalveluun, joka oli tänää 26pv, klo 12.00. Kukaan ei soittanut.
Nyt minun siis tulisi maksaa 2 x 39e? Voisiko joku perehtyä asiaani, ja olla minuun yhteydessä.