Skip to main content

Hei,

Taltaa olla jokin bugi, mutta ainakin kuvan paikassa ainakin  5G-kuuluvuus vaihtelee kartan zoom-tasojen välillä. Aivan äsken valmistunut saitti. Kaikilla tasoilla ei 5G peittoa ole. Paikka "Paapio".

 

 

Kuuluvuuskartta sekoilee. Myös 3G-kuuluvuus vaihtelee zoom-tasojen välillä Länsi-Uudellamaalla.

 


No näköjään. Toivottavasti ei kohta Telian verkko kaadu. Yleensä verkon katkos on alkanut jostain kumman syystä kuuluvuuskartan tökkimisenä.


Tässä selkeämpi esimerkki Salosta:

 

 


Ehkä jonkun valtion johtajan valintaa juhlitaan ampumalla ilojumitteita. 


Kuuluvuuskartta sekoilee. Myös 3G-kuuluvuus vaihtelee zoom-tasojen välillä Länsi-Uudellamaalla.

 

Johtuisikohan siitä , että Länsi-Uudellamaalla Telia on sulkemassa 3G-verkkoa parhaillaan??


Se pitää paikkansa, että Länsi-Uudellamaalla on tapahtunut paljon muutoksia etenkin 3G-kuuluvuudessa kuluvalla viikolla.

Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että kartta sekoilee. Joissakin neliöissä näkyvät uudet kuuluvuustiedot, toisissa viimeviikkoiset tiedot. Nämä neliöt sitten vaihtavat paikkojaan miten sattuu zoomatessa karttaa sisään ja ulos.

Telian pitäisi tyhjentää palvelimensa välimuisti.

Selaimen välimuistin tyhjennyksen kokeilin jo. Se ei auttanut.


Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että kartta sekoilee. Joissakin neliöissä näkyvät uudet kuuluvuustiedot, toisissa viimeviikkoiset tiedot. Nämä neliöt sitten vaihtavat paikkojaan miten sattuu zoomatessa karttaa sisään ja ulos.

Telian pitäisi tyhjentää palvelimensa välimuisti.

Selaimen välimuistin tyhjennyksen kokeilin jo. Se ei auttanut.

Sanos muuta.

Ei auttanut selaimen välimuistien tyhjennys täälläkään eli palvelinpään ongelmasta lienee kyse.


Kiitokset kaikille huomioista! Otamme tämän tutkintaan, korjausta joudumme kuitenkin odottamaan pyhien ylitse.


Hei @Purnipsi  ja muut keskusteluun osallistuneet! Olemme saaneet korjauksen valmistumisesta kuittauksen. Testailin ja minuun silmään näyttäisi nyt toimivan. Saa huikkailla, jos havaitsette vielä jotain epäloogisuuksia kartan toiminnassa. Kiitos vielä, että ilmoittelitte ongelmasta!


Vastaa