Skip to main content

Kysy meiltä -chat

  • October 31, 2015
  • 5 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Pitäisi toimia 24/7 ja mainoksenkin mukaan aina tavoitettavissa mutta ainakin nyt ilmoitus "hyvä asiakkaamme, chat on tällä hetkellä suljettu"?? Ja muuten, tänne pistettyihin viesteihin ei ole tullut sähköpostiin ilmoituksia mahdollisista vastauksista?...

5 kommenttia

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • October 31, 2015

@miksulitre kirjoitti:
Pitäisi toimia 24/7 ja mainoksenkin mukaan aina tavoitettavissa mutta ainakin nyt ilmoitus "hyvä asiakkaamme, chat on tällä hetkellä suljettu"?? Ja muuten, tänne pistettyihin viesteihin ei ole tullut sähköpostiin ilmoituksia mahdollisista vastauksista?...

No niinpä näkyy, olisiko joku häiriö palvelussa?


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • October 31, 2015

Näyttäisi olevan sama tilanne tuolla tele finlandin puolella : 


  • Uusi jäsen
  • October 31, 2015

Elikkäs miksi en saa luotua oma sonera tunnuksia vaikka omistan nettiliittymän. Verkkopankin tunnistautumisen jälkeen heraa vaan että "vain liittymän omistajat voivat luoda tunnukset".


  • Uusi jäsen
  • October 31, 2015

Vastaako täällä siis joku vai ei? Menee täysin hermot! Eivät vastaa puhemilimeen, ei mitään palvelua!

 


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Yhteisömanageri
  • November 1, 2015

Pahoittelut, chatissa oli eilen teknisiä vikoja ja tästä syystä se oli suljettuna usean tunin ajan.

 

Nyt näyttäisi olevan korjattu ja toimii taas.