Skip to main content

En ole samaa mieltä laskun kanssa 129 evr 



Hei,

Teille on jo tehty hyvitys tilauskuluista Telian laskutus järjestelmään. Teille ei näin ollen kerry maksettavaa tilauksesta.

Hyvitys näkyy seuraavalla tulevalla Telian laskullanne.

Mobisuport asiakastuki



On 16/10/2020 23.50, juri jeva wrote:


Pyydän sinua hankkimaan uuden tilin ja poistamaan vanhan tilin


 


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

@botja@  kirjoitti:


En ole samaa mieltä laskun kanssa 129 evr 



Hei,

Teille on jo tehty hyvitys tilauskuluista Telian laskutus järjestelmään. Teille ei näin ollen kerry maksettavaa tilauksesta.

Hyvitys näkyy seuraavalla tulevalla Telian laskullanne.

Mobisuport asiakastuki



On 16/10/2020 23.50, juri jeva wrote:


Pyydän sinua hankkimaan uuden tilin ja poistamaan vanhan tilin


 


 


edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi





Moikka @botja ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!



 



Avaatko hieman tarkemmin, että mikä tässä tilanteessa on ongelmana? Jos nyt oikein ymmärsin, niin sinulla on siis laskulla ollut jotakin maksullisten palveluiden veloituksia ja olet näistä reklamoinut ja saanut hyvityksen?


Vastaa