Skip to main content

Lähetysten seuranta ei toimi

  • 31. heinäkuuta 2018
  • 4 kommenttia
  • 133 katselukertaa

Ei toimi läetysten seuranta. Vahvistuksessa tuli 6 numeroinen koodi, mikä ei stemmaa. Mikä avuksi?

kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • 31. heinäkuuta 2018

Hei @Jusa96!

Luulen että kestää hieman ennenkuin lähetyksen seuranta näkyy oikein. Sitten kun tulee postin seurantakoodi niin pitäisi näkyä jo paremmin lähetyksen eri vaiheet ;)

Telian sivuilla kerrotaan seuraavaa : Telian tilausten seurannalla seuraat kätevästi tilauksesi etenemistä. Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen mukana koodin, jolla voit seurata tilausta jo ennen kuin toimitus on Postin seurantatunnuksen piirissä. Kun paketti on lähetetty, saat sähköpostitse vielä Postin seurantatunnuksen. Tunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua Postin verkkosivuilla.


tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • 31. heinäkuuta 2018

Lisäksi Telian oman sisäisen tilausseurannan koodi on 32 merkkiä pitkä ja se löytyy tilausvahvistuksesta joka toimitetaan sähköpostilla tilauksen jälkeen. https://www.telia.fi/asiakastuki/tilauksen-seuranta

 

Mahdollinen postin rahtikirjannumero on 21 merkkiä pitkä JJFI alkuinen ja se toimitetaan erillisenä viestinä kun tilaus on lähetetty varastolta. https://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta/#/


irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • 31. heinäkuuta 2018

Jos tilausvahvistuksessa on lyhyt 6-numeroinen Telian sisäinen seurantakoodi, lähetys tulee tavallisena kirjeenä. Sen kulkua ei voi seurata.

 

Kirjeenä lähetetään esimerkiksi pelkkä sim-kortti.


tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • 31. heinäkuuta 2018

Useimmissa tapauksissa myös uudet liittymät toimitetaan tavallisena kirjeenä, ja niissä on tuo 32 merkkiä pitkä Telian sisäinen seurantakoodi. Uuden sim kortin tilauksesta omilta sivuilta liittymään en ainakaan itse saanut mitään vahvistusta sähköpostiin.


Vastaa