Keväällä tilasin kolme liittymä ja tarjouksena oli lahjakortti 30€/liittymä. Telialta tuli vahingossa 4 lahjakorttia ja yhden piti perua mutta peruttiin kaksi. Nyt kun olisin ne kolme käyttänyt niin sanotaan että lahjakortti onkin asiakaskohtainen ja niitä on vain kaksi. Pyynnöstä huolimatta ei minulle sellaista tarjousta voitu näyttää ja minulla on nyt mennyt kohta kaksi viikkoa chattailussa kun ei asia hoituu ollenkaan. Viimeinen asiakaspalvelija lähti linjoilta pois kesken keskustelua. Soittopyyntöihin kukaan ei vastaa, itse en soita sinne päin periaatteessa etten tuhlaa omaa rahaa, ainoastaan nyt on mennyt aikaa ja hermot kun päivittäin chatissa yritän asiani selvittää. Laitan liitteenä tarjouksesta otettu s
näyttökuva, mitä mieltä olette?
Edit SannaMKoo: Upotettu kuva suoraan kommenttiin
JoonasLam: siirretty ketju toiseen osioon