Skip to main content

Laitetilaus

  • December 3, 2015
  • 4 kommenttia
  • 13 katselukertaa

Heippa, tilasin Soneralta puhelimen ja tilaus on nyt käsittelyssä, onko mahdollista peruuttaa lähetys ja hakea ilmaiseksi Sonera liikkeestä jo tänään kun oma puhelimeni hajosi lopullisesti? Olen siis jo maksanut laitteen.

4 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • December 3, 2015

Jos puhelin hajoaa niin se menee takuuhuoltoon. Takuuhuollossa katsotaan onko laite niin rikki ettei korjata. Jos puhelimesi on saanut fyysisisä vaurioita / kosteutta sisälleen niin takuu ei korvaa tätä. Mitään ei saa ilmaiseksi.

 

Jos puhelimesi joka hajosi on Soneralta ostettu, saat käyttöösi lainapuhelimen takuuhuollon ajaksi. 


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • December 3, 2015

En nyt mikään tyhmä ole. Tarkoitin siis että olen tilannut Soneralta puhelimen, ja minulla hajosikin _oma_ puhelimeni jo aikaisemmin kuin "piti" ja nyt olen puheliton. Niin mietein että saisiko haettua Sonera Kaupasta ikään kuin tilaamani tuote.


olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • December 3, 2015

@kalkamo kirjoitti:

En nyt mikään tyhmä ole. Tarkoitin siis että olen tilannut Soneralta puhelimen, ja minulla hajosikin _oma_ puhelimeni jo aikaisemmin kuin "piti" ja nyt olen puheliton. Niin mietein että saisiko haettua Sonera Kaupasta ikään kuin tilaamani tuote.


Ei koskaan voi tietää millainen ihminen on :) Pahoittelut, mutta yleensä lähdetään sieltä alimmasta tasosta.

 

Tässä asiassa, soita asiakaspalveluun ja kysy, onko mahdollista. 


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • December 3, 2015

Hei! Kyseleppä omilta sivuilta chatilla, vaikka miten tilauksen peruutus onnistuu kun olet jo maksanut tuotteen ja haluaisitkin sen ostaa kaupasta. Yleensä verkkokaupastakin tulee melko nopeasti nuo toimitukset. Chat on nykyään omien sivujen oikeassa alalaidassa kohta kysy meiltä. Täällä ei voida hoitaa henkilökohtaisia tilausasioita. Voit myös kysellä facebookin tai twitterin kautta.