Skip to main content

Yritin irtisanoa laitevakuutukseni 1.8. alkaen. Mutta kun se ei onnistunut ja vakuutus näkyi aktiivisena oma Telia -palvelussa sekä laskuja tuli edelleen ja maksoin ne, joten tulkitsin vakuutuksen olevan yhä voimassa ja ajattelin, ettei irtisanomista tarvitakaan. Nyt puhelin rikki ja ilmoitettiin AIG:ltä, ettei korvata koska irtisanottu aiemmin.

Moikka @mikko998 ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!



 



Näkyykö tämä laitevakuutus sinulla siis edelleen aktiivisena telia.fi omilla sivuilla? Laskuilta voisi myös erittelystä katsoa, että mitä aikaväliä niissä laskutetaan, eli mihin saakka olet vakuutusta maksanut?



 



Tämä vaikuttaisi vähän siltä, että tuo vakuutus on kenties katkaistu sinulta asianmukaisesti kuten olet pyytänyt. Meillä on jälkikäteinen laskutus, eli sinulle olisikin pitänyt tulla vakuutuksesta vielä laskua sen jälkeen kun irtisanominen on tapahtunut, mutta toki veloitukset päättyen irtisanomispäivään. Laskulla siis veloitetaan aina mennyttä aikaa.



 



Tästä en tosiaan pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos haluat, että tarkistellaan tuota asiaa tarkemmin, niin otatko yhteyksiä omilta sivuilta löytyvän chatin kautta, niin päästään tutkimaan tilannetta.


Tämä Telian ja AIG:n sekoilu laitevakuutuksien kanssa riittää. Yritin tosiaan irtisanoa vakuutuksen ja kun se ei mennyt läpi ja laskuja tuli sekä sitten puhelin hajosi, yritin hakea korvausta, jolloin ilmoitettiin että olette irtisanoneet vakuutuksen. Valitin asiasta ja lupasivat ilmoittaa uudelleen irtisanomisilmoituksen AIG:lle, mutta sen jälkeenkin laskuja on tullut. Moni varmaan epähuomiossa tämmöiset maksaa, jos on vaikka sähköinen laskutus. Törkeää huolimattomuutta!

 



@mikko998@  kirjoitti:


Tämä Telian ja AIG:n sekoilu laitevakuutuksien kanssa riittää. Yritin tosiaan irtisanoa vakuutuksen ja kun se ei mennyt läpi ja laskuja tuli sekä sitten puhelin hajosi, yritin hakea korvausta, jolloin ilmoitettiin että olette irtisanoneet vakuutuksen. Valitin asiasta ja lupasivat ilmoittaa uudelleen irtisanomisilmoituksen AIG:lle, mutta sen jälkeenkin laskuja on tullut. Moni varmaan epähuomiossa tämmöiset maksaa, jos on vaikka sähköinen laskutus. Törkeää huolimattomuutta!



 






Kuulostaa kieltämättä melko omituiselta. Otitko tästä yhteyttä chatin kautta, kuten Niko aiemmin ohjeisti? Ilman tarkempia asiakastietoja on vaikea ottaa asiaan kantaa, joten suosittelen että olet vielä yhteydessä asiakaspalveluumme. Päästään sitten tutkimaan asiaa tarkemmin.


Vastaa