Älkää haksahtako Telian kauppaamiin laitevakuutuksiin, saattaa tulla iso yllätyslaku jälkikäteen! Otin tyttöreni puhelimeen vakuutuksen. Puhelin hajosi ja teimme vahinkoilmoituksen. Uusi (siis käytetty) puhelin saapui jollain aikataululta ja olimme tyytyväisiä. Jonkin ajan kulutta saimme sähköpostia jossa pyydettiin poistamaan Etsi iPhone-toiminto vielä rikkoutuneesta puhelimesta, tämä tehtiin. Aikaa kului suhtellisen kauan kunnes Telia muista meitä 500€ laskulla, kuulemma korvaus aiheettomasti korvatusta laitteesta.
Aisiaa selviteltyäni, selvisi, että olisi pitänyt vielä lähettää erillinen viesti tuon Etsi Iphone -toiminnon poistamisesta jonnekin, tätä ei oltu tehty.
Olen yrittänyt selvittää asiaa niin vakuutuksen myöntäjän AIG:n kuin Teliankin kanssa, kumpikaan ei ota mitään vastuuta ja palvelu asian suhteen on ollut erittäin huonoa. Silkka rahastusta koko vakuutus.
terveisin tuleva entinen Telian asiakas