Skip to main content

Viimeinen lasku, erääntymispäivä 26.6. ei ole tullut. Miksi?



Eikö enää ole mahdollista keskustella yhtyön kanssa ruotsiksi suomessa? Olen ruotsinkielinen ja asun Ahvenanmaalla.



Luulisi että TELIA alunperin ruotsalainen yhtyö hoitaisi tämän asian helposti?


@kalleforstrom43 kirjoitti:


Viimeinen lasku, erääntymispäivä 26.6. ei ole tullut. Miksi?



Eikö enää ole mahdollista keskustella yhtyön kanssa ruotsiksi suomessa? Olen ruotsinkielinen ja asun Ahvenanmaalla.



Luulisi että TELIA alunperin ruotsalainen yhtyö hoitaisi tämän asian helposti?






Hei @kalleforstrom43! Telian asiakaspalvelun kanssa voi keskustella ruotsiksi asian hoitamiseksi kuntoon :smileyhappy:



 



_____________________







(msa/lna) må–fr kl. 8–18, lö kl. 9–16:30


Störningsanmälningar avseende Telias nät och tjänster vard. 8–20, lörd. 9–16:30. I nödsituationer 24h/dygn


_____________________


 




Lähde: https://www.telia.fi/svenska/kontakt


Vastaa