Hei @Kullakene ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Laskut kun on maksettu niin saattaa mennä pari päivää ennenkuin ne näkyvät maksettuina omilla sivuilla. Jos laskut näkyy vielä viikon päästä avoimina niin kannattaa sitten ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun :
https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-yhteystiedot
Maksoin myös Minun Telia sovelluksen kautta laskun eilen ja rahat kyllä lähtivät tililtä, mutta lasku näkyy edelleen avoimena, kun ennen on poistunut sieltä heti.
Minun Telia sovelluksessa näyttäisi myös nyt olevan jotakin häikkää, kun jos painaa "maksa lasku" nappia, niin pankkien kuvakkeiden tilalla on vain "rikkinäisiä" kuvakkeita.
Tämän tyylinen siellä näkyy.
@Hulkamania kirjoitti:
Maksoin myös Minun Telia sovelluksen kautta laskun eilen ja rahat kyllä lähtivät tililtä, mutta lasku näkyy edelleen avoimena, kun ennen on poistunut sieltä heti.
Minun Telia sovelluksessa näyttäisi myös nyt olevan jotakin häikkää, kun jos painaa "maksa lasku" nappia, niin pankkien kuvakkeiden tilalla on vain "rikkinäisiä" kuvakkeita.
Tämän tyylinen siellä näkyy.
Hyvä huomio! Minun Telia -sovelluksessa on nyt tosiaan havaittu häiriötä laskun maksun yhteydessä. Täällä vielä asiasta häiriötiedote.
Laskut kuittaantuvat kyllä varmasti vielä maksetuiksi kun sitä kautta ne laitoitte. Niissä voi nyt olla vain pieni viive!
Jos häiriön aikana täytyy nyt vielä maksella laskuja, onnistuu se kirjautumalla nettiselaimella asiakassivuille ja sieltä sitten laskuarkiston kautta.