Skip to main content

Oli maksettu kaksi kertää sama lasku, ja oikea lasku jäi maksamatta. Miten voi ratkaista ongelmaa? 



 



 



Edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

Hei! 



 



Täällä yhteisössä ei valitettavasti voida käsitellä asiakkaan tunnistamista vaativia asioita, kuten laskutusta kuin yleisellä tasolla. Neuvoja asian ratkaisemiseksi kyllä voidaan antaa. :smileyhappy:



 



Asia varmasti ratkeaa, kunhan otat yhteyttä Telian asiakaspalveluun. Yhteydenottotavat löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot



 



Toivotaan pikaista ratkaisua! 


Mitä tarkoittaa laskussa oleva "Siiretyt maksut" kun edelliset laskut on maksettu ja toi on ilmestynyt uuteen laskuun?.Summa ei ole korkea mutta suurempi kuin puhelut ja perusmaksu yhteensä. 



@arapahoe kirjoitti:


Mitä tarkoittaa laskussa oleva "Siiretyt maksut" kun edelliset laskut on maksettu ja toi on ilmestynyt uuteen laskuun?.Summa ei ole korkea mutta suurempi kuin puhelut ja perusmaksu yhteensä. 






Edelliseltä laskutuskaudelta nimensä mukaisesti siirrettyjä saatavia. Esim jos laskutusraja ei ole täyttynyt voi käydä näin. Jos laskusta ei selviä mistä se koostuu, ota yhteyttä Telian asiakaspalveluun.


Vastaa