Skip to main content

Lasku tullut manuaalisesti maksettavaksi

  • 26 May 2024
  • 3 kommenttia
  • 164 katselukertaa

taistelua on elämä varsinkin teidän kanssa. tällä kuulla tuli kaksi laskua 

yhteissummaltaan yli 80 euroa. toinen lasku piti maksaa manuaalisesti.

kuten aikaisemmin oon kirjoittanut, jos näin käy vielä kerran, jätän laskut

maksamatta. suojaosuus on niin suuri että kannattaa. eipähän tarvii

välittää enää mistään mitään vaik kuin kohdeltais epäoikeudenmukáisesti.

terveyttä ette saa rahalla tai se on harvinaista varsinkin nykyään.

 

siinäpähän tulee teille ja yhteiskunnalle tekemistä ja mulle postia.

niitä on kiva lueskella. ihmiselle toimeentulo on pääasia. täältä

ette saa mitään mukaanne. kun asun vuokralla, en menetä kotia.

 

 

--

Muokkaus SannaMKoo: Siirretty Telian asiakkuuteen liittyviin keskusteluihin, ja muokattu otsikko alkuperäisestä “telia alkanut ryöstämään” löydettävyyden parantamiseksi

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4

Jos olet tilannut meiltä palveluita ja me niistä laskutamme, niin ryöstämiseksi en tätä kutsuisi mihin alkuperäisessä otsikossasi viittasit.

Mitä tarkoitat tuolla manuaalisella maksamisella? Onko sinulla siis tavallisesti ollut e-laskusopimus, jolloin laskut ovat tulleet suoraan verkkopankkiin hyväksyttäväksi? Saamasi toinen lasku tuli siis ilmeisesti e-laskuna? 

Kannattaa tarkistaa laskuilta että laskuttavatko samaa palvelua vai eri palvelua. Voi nimittäin olla että jos sinulla on useampi palvelu meiltä käytössä, niin toiseen tulisi kytkeä e-lasku myös erikseen. Voit myös kytkeä yhteislaskun Minun Teliasta, jolloin jatkossa kaikki nimissäsi olevat palvelut laskutetaan vain yhdellä laskulla. 

Tarkemmin asiakastietoja näkemättä on mahdotonta muuta kuin arvailla, mutta sellaisessa tilanteessa voi tulla poikkeuksellisesti lasku myös sähköpostitse tai kirjeenä, jos kyseessä on maksumuistutus. Niitä emme siis lähetä e-laskuna.

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki

on väärin laskuttaa liikaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +6

on väärin laskuttaa liikaa

Siinä tapauksessa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voidaan katsoa mikä siellä laskuttaa ja mistä syystä. Tilanne päästään kyllä korjaamaan tarvittaessa. 

Vastaa