Skip to main content

Sain sähköpostiosoitteeseeni laskun, joka ei ole tarkoitettu minulle. Vastaanottajalla on sama etu- ja sukunimi, mutta eri osoite, eikä itselläni ole edes Telian puhelinliittymää. Joskus takavuosina olen tosin ollut Telian asiakas. Veikkaan, että kyseessä on sama henkilö, joka ennenkin on luullut minun sähköpostiosoitteeni olevan omansa.  Voinko antaa tästä palautetta jossain internetin kautta? Sähköpostilaskuviestissä luki, että jos lasku tuli väärään osoitteeseen, pitäisi soittaa palvelunumeroon (en jaksaisi jonottaa mihinkään) tai ottaa yhteyttä chatissa, mutta sitä varten pitäisi kirjautua ja kuten todettu, en ole Telian asiakas, mutta tälle palstalle minulla sentään löytyi tunnukset, kun joskus olen asiakas ollut.

 

 

Voit laittaa meille yhteydenottopyynnön nettisivujemme kautta, niin saadaan asia eteenpäin. Lomakkeen täyttö onnistuu myös ilman kirjautumista. Yhteydenottopyynnöt käsitellään yleensä muutaman arkipäivän kuluessa. Voit täyttää lomakkeen täältä.


Vastaa