Skip to main content

Laskuarkiston puuttuminen

  • March 29, 2017
  • 1 kommentti
  • 11 katselukertaa

Voisko palauttaa sivut Soneran asetuksille ja miten. Oitihän se arvata. että mikään asiakkaan tarvitsema ei toimi. Myydään myydää ..........

1 kommentti

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • March 29, 2017

@sornmark kirjoitti:

Voisko palauttaa sivut Soneran asetuksille ja miten. Oitihän se arvata. että mikään asiakkaan tarvitsema ei toimi. Myydään myydää ..........


Tervehdys @sornmark! Tervetuloa lämpimästi Telia Yhteisöön.

 

Löydät laskutusarkiston Omien Sivujen "Laskut ja viestit"-sivun "Laskut"-välilehdeltä. Napsautat "Arkisto" kohtaa niin saat näkyville kaikki laskut :)