Heippa.
Kirjauduin 18.8 omille sivuilleni ja siellä näkyi uusi lasku. Painoin linkkiä, että maksamaan ja maksoin pois, jolloin tuli ilmoitus: "Maksutapahtuma onnistui, mutta laskutusjärjestelmämme mukaan laskusi oli jo maksettu aiemmin. Ole yhteydessä laskutusasiakaspalveluumme asian selvittämiseksi!"
En rupea jonottelemaan mitään vaan selvittäkää asia.
Toinen asia on se, että teidän laajakaistalaskussanne on lukenut nyt alusta asti kuukausia yli vuoden, että "hyvitetään seuraavassa laskussa.." alun hölmöilyidenne takia. Miksi te ette laita sitten sellaista laskua, missä se hyvitys on otettu huomioon? Pitääkö se itse miinustaa seuraavan laskun loppusummasta vai pääseekö siitä taas selvittelemään? Minulle aika on rahaa ja ei huvittaisi ollenkaan selvitellä teidän sotkujanne.