Nyt menee kyllä laskujen kanssa entistä pahemmaksi teidän pelleily! Ensin lopetatte sähköpostilaskun muka tietoturvasyistä (vaikka Elisa ja lukuisat muut firmat lähettää ne edelleen sähköpostina), sitten laskuistanne puuttuu viivakoodit ja nyt ei enää pääse hakemaan laskuja lainkaan! Joskus tällä tai viime viikolla oli puhelimeen tullut ilmoitus laskusta ja olisin nyt käynyt hakemassa sen, mutta turha toivo:
Miten pidän liittymät ja asiakkuuteni voimassa, kun en pysty maksamaan laskuja? Käsittääkseni lakikin määrää että yrityksen on annettava asiakkaalle lasku / mahdollisuus maksaa. Ainakaan nyt ei ole mitään perusteita lisäperintäkuluille, koska laskuja on mahdotonta maksaa!
Joten voisinko saada laskuni vaikka sähköpostiin, kiitos?
Ja EN halua e-laskuja, niistä on riesaa jo nytkin aivan tarpeeksi. Ei yhtään uutta enää.
edit Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi