Laskulle jälkikäteen tehty hyvitys

  • 15 April 2022
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +10

Aspa sanoi korjaavansa kuvassa näkyvän pahan virheen, mutta kun lasku näkyy tällaisena omilla



sivuilla niin voinko luottaa siihen ettei reskontra ala perimään, kun maksan vaan sen osan mikä kuuluu



maksaa. Kohta muut maksut on ennakkoveloitusta melkein 500 e, 679 päivältä. Varmaan teillä on



tuo eilinen puhelu tallessa. Aspa sanoi että tässä on tapahtunut virhe ja että maksettavaa on 94,68.



Mutta jos perintä alkaa niin on pakko ryhtyä toimiin. Mutta jos nyt maksaisin koko laskun, olisiko



seuraavat laskut hyvin pieniä? ei varmaan olisi.



 



edit katjane: muokattu otsikkoa



 



 


6 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +13

@aikuishuvitus  kirjoitti:


Aspa sanoi korjaavansa kuvassa näkyvän pahan virheen, mutta kun lasku näkyy tällaisena omilla



sivuilla niin voinko luottaa siihen ettei reskontra ala perimään, kun maksan vaan sen osan mikä kuuluu



maksaa. Kohta muut maksut on ennakkoveloitusta melkein 500 e, 679 päivältä. Varmaan teillä on



tuo eilinen puhelu tallessa. Aspa sanoi että tässä on tapahtunut virhe ja että maksettavaa on 94,68.



Mutta jos perintä alkaa niin on pakko ryhtyä toimiin. Mutta jos nyt maksaisin koko laskun, olisiko



seuraavat laskut hyvin pieniä? ei varmaan olisi.



 



edit katjane: muokattu otsikkoa



 



 






Kyllä, voit luottaa siihen, että kaikki sujuu laskun kanssa siten miten sinun kanssasi on sovittu! 🙂> Eli kun maksat laskua, suoritat vain sen osuuden joka jää hyvityksen jälkeen jäljelle. Kuluttaja-asiakkaille ei lähetetä erillistä hyvityslaskua, jos jo lähetettyyn laskuun tehdään jälkikäteishyvitys. Siksi Minun Teliassakin näkyy vain tuo alkuperäinen lasku. 

Jos kuitenkin maksaisit laskun kokonaisuudessaan, hyvittäisimme liikasuorituksen seuraavissa laskuissa. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +10

Ihme juttu tämäkin että miten tollanen virhe on yleensä mahdollinen. Kyllä tuosta pitäisi saada näkyvä hyvitys.

Muuten se vaikea todistaa. Puhelu on tallessa teillä ja nyt otin kuvan tästä vastauksesta. Hyväksyn ratkaisuksi sitten

kun olen satavarma. Kun olen maksanut eikä tila muutukkaan avoimesta maksetuksi niin romahdan! 

Hynynenkin totesi haastattelussa notta elämä on P.....a.....s.....k.....a.....a !!! Mutta pakko elää kun ei

uskalla tehdä harakiriä. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +13

@aikuishuvitus  kirjoitti:


Ihme juttu tämäkin että miten tollanen virhe on yleensä mahdollinen. Kyllä tuosta pitäisi saada näkyvä hyvitys.



Muuten se vaikea todistaa. Puhelu on tallessa teillä ja nyt otin kuvan tästä vastauksesta. Hyväksyn ratkaisuksi sitten



kun olen satavarma. Kun olen maksanut eikä tila muutukkaan avoimesta maksetuksi niin romahdan! 



Hynynenkin totesi haastattelussa notta elämä on P.....a.....s.....k.....a.....a !!! Mutta pakko elää kun ei



uskalla tehdä harakiriä. 






Laskurivillä lukee "Määräaikaisen sopimuksen loppuveloitus", eli jokin määräaikainen sopimus on sinulta vastikään irtisanottu? Tässä tämä maksu on siis ilmeisesti ollut aiheeton, joten kyseessä on irtisanomistilanteessa tapahtunut inhimillinen erehdys ja näppäilyvirhe.

Asiakaspalvelun kanssa käydyt keskustelut jäävät tallenteelle sekä asiakasyhteydenotoista kirjaamme aina ylös mitä on asiakkaan kanssa keskusteltu sekä sovittu. Niihin voidaan aina palata ja tarkistaa, jos jokin jälkikäteen mietityttää. Voit olla huoleti, mutta huomioithan että hyvityksen kirjaantuminen vie muutaman arkipäivän ja hyvityksen osuus näkyy Minun Teliassa viiveellä. 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +10

Sopimukseni oli päättymässä ja tein uuden sopimuksen. joka kk olen maksellut noin 50 euroa. Tässähän näkyy vuodet 22-24.

Kerron että minäkin ehdin tallentaa puhelua missä kuuluu että minä hyvitän tuon nyt ja pahoittelen että näin on käynyt. Hän

sanoi, kun kysyin nimeä, M**** K*******, ja sanoi vielä tuon summan minkä maksan. 

En ole koskaan lopettanut määräaikaista ennen aikojaan!

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +10

eli siis loppulaskua vuosilta 22-24 !!!


@aikuishuvitus  kirjoitti:


Sopimukseni oli päättymässä ja tein uuden sopimuksen. joka kk olen maksellut noin 50 euroa. Tässähän näkyy vuodet 22-24.



Kerron että minäkin ehdin tallentaa puhelua missä kuuluu että minä hyvitän tuon nyt ja pahoittelen että näin on käynyt. Hän



sanoi, kun kysyin nimeä, M**** K*******, ja sanoi vielä tuon summan minkä maksan. 



En ole koskaan lopettanut määräaikaista ennen aikojaan!






Hieno juttu, että asia on nyt kunnossa ja laskulta on hyvitetty aiheeton loppulasku 🙂>

Vastaa