Asiakaspalvelun sekä laskutuksen kanssa olen koittanut muuttattaa ja luvattu laittaa. Vaan ei Ei onnistunutkaan. Mutta lopetan tän turhanpäiväisen aiheen. Taidan pitää pitkän paussin täältä. Mukavaa loppu kesää.
Laskutuskauden pysyvän muutoksen (muutosmaksu 10,12 € tai hinnaston mukainen veloitus). voit tehdä asiakaspalvelumme kautta. Laskutusaikataulut ovat hieman erilaisia eri tuotteilla ja palveluilla, valittavissa olevat eräpäivät voit halutessasi katsoa Laskutuskaudet ja laskutusrajat -ohjeesta.
Yhteislaskulla voit yhdistää kätevästi puhelinliittymä-, mobiililaajakaista, laajakaista- ja Telia Play -laskusi yhdeksi laskuksi. Maksaminen sujuu helpommin, kun laskuja ja siten myös eräpäiviä on vain yksi. Laskujen yhdistäminen yhteislaskuksi on maksutonta. Yhteislasku voidaan toimittaa e-laskuna, paperisena laskuna tai laskuna Minun Teliaan tai Kivraan. Jos sinulle on asiakaspalvelussa kytketty tämä Yhteislasku nyt äskettäin, voi laskun eräpäivän muutos olla vielä kesken. Yhteislaskun tilaamisen jälkeen yhden, tai jossain tapauksessa kahden, laskutuskauden laskut saattavat vielä ehtiä tulemaan erillisinä ja entisten eräpäivien mauisesti, ennen kuin yhteyslasku tulee käyttöön.
Telia Rahoitus -laskulle ei voi myöntää lisää maksuaikaa, eikä eräpäivää ole mahdollista pysyvästi muuttaa. Laskut lähtevät kerran kuukaudessa, kuun puolivälissä, jolloin maksun eräpäiväksi tulee kuun vaihde.