Skip to main content

Hei,

maksoin saman puhelinlaskun vahingossa kahdesti. Samaa olikin jo kysytty aiemmin, mutta useampi vuosi sitten, eli hyvitetäänkö maksamani ylimääräinen summa seuraavan kuun laskussa?

 

Olen myös välillä maksanut laskuja Telian omien sivujen kautta, mutta maksamisen jälkeen olen saanut viestin "Maksutapahtuma onnistui, mutta laskutusjärjestelmämme mukaan laskusi oli jo maksettu aiemmin". Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Ainakin osassa tapauksista olen melko varma, etten ole laskua aiemmin maksanut.


@kisoka kirjoitti:


Hei,



maksoin saman puhelinlaskun vahingossa kahdesti. Samaa olikin jo kysytty aiemmin, mutta useampi vuosi sitten, eli hyvitetäänkö maksamani ylimääräinen summa seuraavan kuun laskussa?



 



Olen myös välillä maksanut laskuja Telian omien sivujen kautta, mutta maksamisen jälkeen olen saanut viestin "Maksutapahtuma onnistui, mutta laskutusjärjestelmämme mukaan laskusi oli jo maksettu aiemmin". Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Ainakin osassa tapauksista olen melko varma, etten ole laskua aiemmin maksanut.






Moikka @kisoka!



 



Liikasuoritus hyvitetään aina automaattisesti seuraavassa laskussa, joten ei hätiä mitiä :smileyhappy:



 



Milloin viimeksi olet tarkistanut laskuerittelyn? Löydät täältä laskun lukuohjeet sen tulkitsemiseksi tarvittaessa täältä:



https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/mallilaskut



 



Tuohon Omien Sivujen laskun maksamisen ilmoitukseen en osaa vastata. Voisiko olla jos sinulla on vaikkapa e-laskutus suoramaksuna pankissasi? Periaatteessa pankista maksaessa lasku kirjautuu 1-3 päivän päästä Telian järjestelmään. Epäselvissä laskutusasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä Telian asiakaspalveluun.


Vastaa